Pages

Tuesday, April 19, 2011

berharap.terima kasih



hey..hey..hey..

tergelak-gelak.dah kembali gelak.dah tak ada perasaan nak sedih ke apa.eh?apasal pulak kan?sebab malas dah nak fikir dah.kalau dah ada,ada lah kan.kalau dah takda,nak melalak apa kejadahnya..aku tengok cerita CUN..tahu tak dia pesan apa?kalau dah ada perasaan sayang dalam hati,maknanya ALLAH ada dalam hati kita.*tepuk hati sendiri*.maya karin yang melamar remy ishak tahu.nice.tetiba tahan perasaan pulak kan.badan dah ketak-ketak macam tu,siapa nak tolak kan?hahahahahahaha.demm..aku memang mengarut.

terima kasih kepada yang membuat saya ketawa.kembali tergelak-gelak seperti biasa.alhamdulillah.

dah gelak,pecah perut.tengok maharaja lawak.demmm..sumpah rasa nak sepak je muka si shuib kumpulan sepah tu.

kenapa abang?kenapa abang?

kau diam peah.kau diam peah.

ni siapa yang nama peah ni,confirm sentap gila la ni.haha.aku asyik cerita pasal benda dengan si roomate.gila la.gelak sampai nak mati..

tapi yang paling aku frust,kenapa R2 keluar?aku frust.eh..emo pulak.haha

sekarang bukan masa nak fikir masalah.semua dah siap.bila nak fokus study?report je tinggal.sikit lagi.come on la.sikit lagi.pemalas betul aieen ni!

sangat berharap untuk jumaat dan sabtu ni..sangat berharap.sangat berharap.tersangat lah berharap....

tadi aku plan dengan sai..pergi ke sabah.try la.ikhwan harus membantu untuk dapat tiket .*sambil kenyit mata*.ni gila berharap ni.huhu.



sambung report kejap.sikit lagi.







No comments: