Pages

Saturday, April 2, 2011

email,penat



owh.letih..letih..letih..rasa nak mati sebab penat sangat.


janji dengan SV nak jumpa pagi tadi tapi beliau cancel secara tiba-tiba.grrr....dah la tidur kul 4 pagi.arggghhhh

pulang ke rumahku,syurgaku.tiket pukul 11 pagi.berlagi..mengeheret beg ke hulu,ke hilir..penat.dari fakulti ke tempat lain.arggghhhh

tidur dalam bas since dari gambang sampai KL.tak sedar-sedar.qada' tidur la.ceh

owh.tadi saidatul akmar mengajak keluar sebentar ke OU.tapi,aku decide pergi wangsa walk saja.huu

entry pasal wangsa walk,aku postpone eh.sebab malas nak menaip

dapat mail lagi.senyum.saya tahu,kalau dia baca blog ini pun,dia senyum.ceh.poddah.eh.dia baca ke?tak kot.









sudah seminggu ber'tweet'.best.act,twitter best sebab saya follw semua yang bagi motivation untuk diri sendiri.best.saya dapat semangat sendiri.saya boleh bergosip secara sindiran.dan saya boleh buat status tanpa sesiapa peduli.saya tak follow artis sangat,ok..tak.facebook?a ring that you may fight with others.bad.please stop.



In each tear, there's a lesson. Makes you wiser than before, makes you stronger than you know.- 'aieen kacak's love story











No comments: