Pages

Monday, April 4, 2011

entah


am i loser?shit.i think i'm not.pathetic i guess.hahaha

keadaan tidak kritikal semenjak dua menjak tiga menjak ni.

demm..rasa bersalah.tak tahu nak buat apa.tau tahu nak private ke tak.tak tahu patut ke tak nak delete blog.tak tahu ke tak nak campak jauh-jauh semua benda ni.demmm.

angah mesej.along call.cari blog aieen kacak.mulalah rasa bersalah.nak menyorok tapi rasa macam tak patut.

dem.i hate this.satu perasaan paling menyampah bila rasa bersalah bila buat keluarga sendiri macam tu.

fine.memang nak lari dari semua orang.WTH im doing this?

dunno.sumpah sedang confuse.*hit.

let me done with this.im tired.saya nak menaip.nak menaip semuanya tapi saya terpaksa kawal jari jemari saya supaya tidak ada lagi kejadian yang aneh berlaku.tahu tak saya terpaksa kawal semuanya?saya terpaksa pendam.terpaksa simpan?

hey..anak buah sendiri pun nak baca blog aieen kacak.demm.....macam mana nak jiwang?macam mana nak mencarut menggunakan kata-kata manis?patut la dalam encik asus yang along punya,ada url blog kacak.demmmm...ahhhh..segan!

sumpah dah rasa bersalah.

ok.aku on balik.dah tak private.











No comments: