Pages

Wednesday, April 6, 2011

menaip tapi diri sendiri takut




owh.aku baru nak rehat kejap.seharian senggugut macam orang meroyan. senggugut ni just 1% dari sakit bersalin.ini pun aku dah tak menahan,apetah lagi nak bersalin lagi..owh gosh..give birth..worried.kalau lah para lelaki tu boleh beranak,siapa yang jadi laki aku,aku yang suruh dia beranak.nak tengok darah sendiri yang meleleh kat tangan pun dah pitam,apetah lagi nak beranak.silap haribulan,koma langsung tak bangun-bangun.muahahaha

ok.fine.aku malas nak mengarut.nak menaip saja.mata pun dah hampir nak lelap ni.buat pedoman.

tadi,seorang sahabat telefon aku.lelaki.yes,lelaki.berborak macam biasa.tapi,aku perasan,suara dia dah lain.bukan bertukar jantina tapi macam sedih.i know there's something wrong about him.

pendek cerita, wanita yang tunggu dia,sanggup korban apa saja,sanggup menangis,sanggup mesej lelaki tak kira masa,sentiasa ambil berat hal lelaki itu even tak dipedulikan,sanggup bersengkang mata cuba pertahnkan segala perasasaan sayang,cinta dan kasih sendiri.....akhirnya wanita itu tawar hati..membawa hati..tak mahu lagi menerima lelaki itu.demmmm.sedih kot

i know him well.lelaki ini melepaskan peluang yang ada depan mata.macam yang aku cakap......

lelaki dah cukup bertuah kalau ada permpuan yang sayang kat dia.dan perempuan tu dah cukup bertuah kalau ada lelaki yang sanggup didik dia sampai bila-bila.aku fikir ayat tu masa gosok baju.sebab,tak semua perempuan selalu dihargai kan..kadang-kadang aku selalu jugak rasa macam tu

aku tau...sahabat lelaki yang sorang ni kecewa sangat.aku tak tahu dia menangis ke apa.tapi aku tahu,dia tersangat kecewa.dia dah lepaskan permata..sebab dia sibuk cari batu di pasir.......akhirnya,diri dia merana.aku memang kasihankan kau,sahabat...

lelaki...memang tak menghargai kan??

aku kesian kat kawan yang seorang ni.tapi nak buat macam mana....dia sendiri buat keputusan dulu..dia tak pedulikan perempuan yang tunggu dia bagai nak mati..haish.



lelaki.....tolonglah hargai perempuan yang ada di sebelah anda sekarang..dan jangan lepaskan tangan dia..hargai dia sebelum dia pergi.....

perempuan kalau dah tawar hati,sampai mati susah nak pulih.....sampai mati takkan pulih.aku berani kerat jari..



muka original.kusut.bibir pucat.no edited.one day,i'll make the spectacles like this.swear.

hey...saya sayang awak!

awak dengar tak??saya sayang awak la!

ok.tak dengar.

semalam terjaga pukul 4 pagi.pergi toilet sorangsorang.lepastu dengar bunyi orang berlari naik tangga dari tingkat bawah sampai tingkat 4.demmmm....kau tahu tak muka aku tak berdarah??pucat macam roti mayat!






No comments: