Pages

Friday, April 15, 2011

updated di library



tada..hai kawan-kawan.nama saya 'aieen kacak.owh..macam lama sangat tak menaip di diari online sendiri.fuhhhh...

sekarang ni,on my way go to KL.dah nak lompat-lompat.tiket pukul 10.tiket pukul 10.tiket pukul 10.eh....nak sama pulak status kat fb tadi kan..

hal semalam,sebenarnya,nak mintak maaf sangat-sangat kat kengkawan.kat semua ahli group technology assessment.mintak maaf.sebab saya,semua orang tak boleh present.mintak maaf pada zila,nana,tasha,nisa,kak zu,pah and aju..mintak maaf.dah la semalam saya present macam hampagas.

present pukul 1230,lepas tu gerak dari bilik pukul 1230 jugak kot.sory.semalam ada masalah emosi yang keterlaluan.terkejut.tapi biarlah.sebab say atahu kebenaran itu akan muncul jua.saya kena banyak sangat bersabar.ape kisah hal semalam?

kau ada tak berlari pukul 1230 tengahari dari blok hujung sekali tu,sampai la ke blok Y?takde kan?
kau ada tak berlari dengan kadar kelajuan landak time berlari semalam?tak de kan?
kau ada tak berlari dengan jaket coklat lepas tu lari terkedek-kedek?tak de kan?
kau ada tak lari dengan roomate kau sendiri?tak de kan?
kau ada tak lari lepas tu,badan peluh,dahi dah merenjis-renjis dengan air peluh.?takde kan?

grrrrr...aieen!kau ni nak kata kuat lari,lari kambing ada la.demmmm..

tapi,buat senyum bila profesor dr ahmad cakap, OUR PRESENTATION IS EXCELLENT.

gila.aku?nak lompat-lompat dah.tapi..aku tahu aku aku tak layak nak rasa macam tu.sebab aku lah punca semua orang kena present lambat.masih rasa bersalah sampai sekarang.*mata bergenang*

semalam ke pasar malam.sudah lama tak start motor secara manual.ketiak tak macam basah pulak bila nak start motor kan.grrr..btw,thanks to tasha's bf.hahaha.mekasih ya pak!

beli durian.makan 3 ulas je.3 ulas.kongsi dengan ajim.errr..roomate saya ok.saya beli yong tau fu.beli cendawan goreng.minum air cendol.sedap.tapi......

kau ada tak lepas makan durian,tetiba kau sakit perut?sakit kepala?argggghhhhhh...

aku tension gila semalam.dah semangat siap nak ke discussion,sakit perut.nampak sangat tak pandai makan durian.actually,aku bukan penggemar durian.sebab...pening dengan bau durian tuh.just untuk lepas kempunan,boleh la.penyudahnya,discussion entah ke mana.durian entah kemana.call abah salleh tanya macam mana nak redakan sakit ni.kira macam nak sendawa tapi tak lepas-lepas.terpaksa kepam angin ni sebanyak mungkin,grrrr...

aku sampai call bell sebab sakit.owh...baru aku tahu...kene minum air durian kalau nak redakan panas eh..aku memang tak tahu.naif kan?*tunduk lantai*

mintak maaf sangat kepada kawan-kawan group organic.sebab tak datang.mintak maaf kepada group process of organic.mintak maaf.especially to zila,nana and aju..terpaksa menyusahkan kamu semua.mintak maaf.tapi,zila la yang paling banyak aku rasa bersalah...dengan tudung tercabut la,dengan datang lambat la,dengan tertidur buat report techno la...sory sangat.sory sangat ya.*masih rasa bersalah*.

sekarang pukul 10.aku kat library sebenarnya.kena jumpa PA ambil slip exam and result semester lepas.arrggghhh...nasib baik dia tak ajak berborak.PA aku suka berborak.kalau aku terlepas bas,aku memang akan suruh dia hantar aku sampai KL.tak kira!

ni ha..aku angkut beg banyak-banyak.minggu study.bawak barang sikit-sikit. dari fakulti jalan kaki.badan dah peluh-peluh.ni yang i tak suka ni!

ok now,dah nak gerak ke bus stop.nanti bas plusliner dah sampai,aku pulak tertinggal bas.







aku kat library sebab nak sejukkan badan saja.gila lah.gua lepak sesaja.library UMP sejukkkkkk

muka fresh masa berpeluh tadi.abaikan jerawat.anggap kulit aku licin saja okeyh.

yeay!nak balik.nak balik.kau duduk diam-diam kat hostel eh.tak yah dengki.

yeay!nak balik.nak balik.


psssttt...abang library ni kacak jugak ok.


No comments: