Pages

Tuesday, May 24, 2011

mesti ada yang tersentap punya



aku ada kisah.aku kena sendiri.mula lah rasa geram.ok fine.betul.aku salah cerita kat sini tapi dah geram sangat tadi.

owh ya.insan ini bertudung labuh.bertudung itu dah cantik kan.apatah lagi bertudung labuh.lagilah cantik.kira first time la aku baru jumpa dia ni.memang first time.aku tak tahu siapa nama dia.tapi.......hurm.

semalam,dia jumpa prof aku.prof ada,aku ada dan beberapa orang la kan.amboi..cara dia menegur prof pun,dah tak best.permulaan yang sangat tak best.sebab,cara dia agak biadap.ok.itu baru beginning.

then,dia dok speaking dengan prof.bahasa inggeris.itu pun several terms saja.kiranya,budak umur darjah 4 pun boleh cakap cenggitu.bahasa rojak pulak kan.prof gua yang sensitif,cakap slow,jiwa taouching ni pun dok berbahasa melayu kat situ.gila kekwat.isi kandungnya,dia baru lepas master.nak ajar kat universiti kesayangan aku tapi UMP tawarkan PHD.dia taknak.dok komplen komplen.dok sibuk tanya prof universiti luar negara mana yang  bagus,mana la.alahai....dah la suara meninggi.prof pun terkejut kot dengar suara macam tu.itu point kedua.sumpah dia tak respect prof gua.gua dah macam panas je.gua pun tak pernah nak biadap dengan prof macam tu.itu point nombor 3.

masa aku tengah key in data dalam SPSS,dia bersuara kat belakang.

siapa nama 'aieen eh?

saya.kenapa kak?*senyum*

owh.awak ke aieen?sayang betul prof razak dekat awak ye?

erk?

*ini punya statement bikin gua panas.dia ni main cakap lepas je ni*


masa aku nak solat,dia dok tepi.dengan suara lantangnya.suara macam petirnya.hadoi.beliau cakap dalam telefon,

eleh...walaupun "laki" aku student,tak kerja lagi,dia nak bagi duit beli hantaran pun dah bagi 3 ribu.beli barang.

mak,kalau **** nak beli barang hantaran, nak beli beg yang mahal ke,yang murah eh?hari tu tengok beg bonia 300.tu baru beg.belum kasut.mungkin kasut tu 500 ringgit,bla..bla..bla..

"laki" merujuk kepada tunang beliau.

amboi.berlagak betul.aku dah nak solat.dok tepi telinga orang,memekak macam dia sorang je ada handphone.tak reti hormat orang nak solat.haish.memang ganas betul cara beliau riak.

satu masa yang best,aku pulak yang kena.

*sedang susun barang laptop.tetiba beliau datang dari ceruk mana entah*

eh..ini blackberry ke apa?*sambil ambil nokia merah aku*

tak lah.nokia je.*senyum*

*dia dok belek-belek handphone aku*

lah..nokia je ke????????ingatkan blackberry.nokia sekarang ni nak tiru blackberry je kan?*suara tinggi*

*muka gua dah panas ni*

taklah.ini nokia c3 je.saya takde banyak duit nak beli blackberry.orang kaya mampu la pakai.canggih sangat pun,saya tak pandai pakai.eh...akak punya bukan nokia jugak ke?model lagi lama dari saya punya kan?

haah.beli lama dah.*senyap*

lalalalalala..ha kan..aku cakap simple je.tak tinggi suara pun.kau tersentap kan?

paling best,lepas makan tengahari,beliau korek-korek gigi.lepas tu makan balik tahi gigi tu,jilat masuk dalam mulut.lepastu dia kesat kat baju kurung yang dia pakai.allah......aku dah rasa nak muntah..............ada jugak perempuan macam tu kan?bertudung litup.berbaju kurung.bersopan pada zahirnya.tapi........hadoi..pening tau tak dengar suara dia sehari suntuk................






No comments: