Pages

Sunday, September 25, 2011

i care mine





menaip tanpa ada perasaan aneh dalam hati.tapi berserabut.eh hati.jangan la terlalu kenang orang yang jauh.jangan la.adehla.sabar ya.sabar.

semalam rasanya sudah diselelsaikan kemelut.harap-harap jangan la menyusahkan saya lagi.sumpah.kadang-kadang tak kisah pun.tapi sampai satu tahap,kita dah tak boleh tahan.kena fikir hal kita sendiri.dah tak mahu disusahkan lagi la.pening.siti nur aju pujuk saya.katanya,jangan nangis lagi.saya tak nangis pun.perasaan rasa macam nak bunuh pun ada.nak ambil pisau,nak rodok perut sambil cakap:

kau memang harus mati!

hhnnss...hnnsss...hnnsss...marah sangat..cis.

ini final year.semester depan saya nak praktikal.semester ni saja dah macam gila.dengan PSM,tempat praktikal.semua tu saya fikir.jangan la asyik menyusahkan saya dengan perkara-perkara bodoh.tanggungjawab sikit please.

i dont care others' feelings.i care mine.who do you think you are?zzzzzzzzzzzzzzzz

dah la.nak letak gambar kejap.marah lain cerita.gambar kena letak jugak.kehkehkeh.




rindu gambar bertiga.akhirnya jadi juga.samsung tab ni, beliau punya.ehemmmmm.
credit to zila.thanks yaawwwwwww

rindu nak pakai baju itik.kejap lagi nak pakai la.hehehe

3 comments:

mushroom said...

erkkk..
apa cer?

aieen kacak said...

marah sangat.hurm

mushroom said...

hmm.. il ask u tomoro. xblh fkr.. hehe