Pages

Wednesday, October 19, 2011

unblocked again




unblocked the diary online.senang saja.baru jumpa cara nak private entry.agak-agak banyak entry pasal nak guna kata-kesat tu,saya buat private entry.tak sakitkan hati sesiapa pun (~.^)

private entry lain.private blog lain (~.^)

bukan perasan artis.saya cuma mahu menjaga hati yang membaca.tak akan disebabkan 2-3 orang anasir aneh saya nak terus private kan.baru jumpa cara.nak tahu password entry?ha........................semuanya berkaitan dengan tarikh lahir ahli keluarga saya.so,kumpul banyak-banyak.dan gali,gali,galiiii lagi.haha

saya sedang berdoa banyak-banyak supaya jerawat akan hilang cepat.kesan jerawat.tak sabar nak senyum lebar-lebar kat depan muka orang.

kadang-kadang saya sangat kuat.dugaan semuanya aneh-aneh.saya tak nak jadi bodoh macam dulu.awak tolong doakan kita bahagia tau.kita suka macam ni.suka sorang-sorang tanpa ada yang bagi pening kepala.dan awak..awak tolong la kawan dengan kita ikhlas.senang.

hari tu cakap dengan abah salleh nak potong rambut.tapi beliau tak kasi.eh...nak simpan rambut panjang sikit la macam ni.nak terasa juga jadi ana rafali.mesti awak dah rasa macam jengkel kan?

 ~.^

owh...saya tak mahu delete entry yang dulu-dulu.memang tak akan walaupun saya rasa saya adalah perempuan yang paling sangat TIDAK bijak.itu semua kenangan yang saya pernah rasa.tapi sekarang,dah mati.perasaan mati tapi tak bernisan.tak ada dendam cuma mahu senyum seorang.itu semua cerita dulu.dulu dan dulu     (~.^)

insyaALLAH hidup akan lebih gembira bersama teman-teman tersayang.insyaALLAH





No comments: