Pages

Wednesday, November 30, 2011

kawan matang





tadi saya mengadu something pada ikhwan.mungkin sebab letih sangat.kepala saya berat.saya tengok dia online,maka saya menegur

saya perasan sesuatu pada diri ikhwan.saya dah berkawan dengan dia,rapat dengan dia since dari sekolah menengah.form 3 cenggitu.rapat la.tapi,dalam tempoh saya berkawan dengan dia,saya hanya ada satu saja gambar berdua dengan dia.itupun muka macam belum akil baligh saja.1 saja.bayangkan betapa anehnya friendship ni.

berkawan lama bukan bermakna kita sayang dia
berkawan lama sebab kita selesa dengan dia.
berkawan lama tak perlu nak bertepuk tampar,bertepuk bahu semata-mata.
berkawan lama boleh saja bercerita cerita hati pujangga
berkawan lama sebab dia hormat saya sebagai wanita

iya.saya sayang dia sebagai kawan lelaki.yang rapat.yang dekat dengan hati.bukan jatuh hati tapi saya seorang yang setiakawan sampai mati :))

perubahan,dia semakin matang bila bercakap.semakin matang buat keputusan.semakin matang atasi masalah

apakejadahnya saya cerita pasal dia?entah.mungkin saya dah perasan diri dia yang cuba menjadi lelaki.bukan budak lelaki.tetapi LELAKI.


ini semester 5.iya.gua tahu gua gedik.bajet macam masuk aerican next top model.hahaha








No comments: