Pages

Tuesday, November 29, 2011

perasaan takut itu memang membunuh




i copied this from a blog.
bukan penggoda.search her name.she's adorable quotes.i think she felt the same way as i did

Ada satu tahap akan wujud perasaan insecure dan inferior yang melampau dalam diri.


iya.itu yang saya rasa sekarang.yang boleh menghancurkan benda yang dah terbina.
dan betul tekaan zila.saya memang takut untuk jatuh cinta.kalau cinta je takpe la jugak.tapi kalau jatuh perasaan sampai melibatkan emosi,macam mana?
wow.itu memang gila.dan dia dah buat saya gila.

kadang-kadang saya terpaksa bertindak bodoh bukan sebab saya tak sayang seseorang,tapi sebenarnya saya tak mahu kelihatan bodoh di depan orang yang saya sayang ;)

i swear.im not ready to fall again.i take for long time to rise alone.

tapi,jatuh cinta pandang pertama paling indah dalam hidup.sangat indah.orang lain tak boleh buat keindahan begitu untuk saya.
dan kamu,anugerah terindah yang saya ada walaupun hanya sedetik.mungkin sedteik lebih.dan mungkin untuk selamanya :"))

kalaulah awak benar-benar tahu perasaan saya ketika ini,saya hanya mahu menangis di bahu awak sambil kenyit-kenyit mata.

eh?kenyit mata?ok.saya memang gatal.kehkehkeh

just do take care ya,jejaka.
perasaan takut ini yang membunuh diri sendiri even awak dah pesan banyak kali.jangan takut.jangan takut.tapi saya takut.sebab saya memang takut hanya jadi melukut.

pada saya,awak masih lelaki sweet,garang,tegas,senget,manja yang semuanya pernah saya lihat dalam diri awak.dan iya.awak memang garang pun ;((

awak memang dah buat saya gila.

awak memang kenangan cinta pandang pertama paling indah pernah saya rasa
terima kasih sayang!


eh?sayang?
*pengsan* hiihii


gambar sebelum detik kita berjumpa awak masih ingat ini?
tolong jangan lupa.sebab saya tak akan lupa ;"(((









No comments: