Pages

Monday, November 28, 2011

tears us apart




alhamdulillah.ALLAH,terima kasih tentang apa yang KAU bagi untuk hari ini.terima kasih ALLAH.terima kasih.sesungguhnya,aku yang pernah terpesong,pernah alpa,pernah lupa akan keredhaan-Mu tapi KAU masih berikan aku kegembiraan.walaupun aku mengharapkan kegembiraan berpanjangan tapi aku tahu KAU akan tarik pada bila-bila masa andai aku alpa untuk kesekian kalinya :)

andai itu terjadi lagi,aku redha.tapi,izinkan aku bahagia untuk kali ini.

the night conversation:

tadi kata ada surprise malam ni

kejap.*starts playing a song.he's sang with all his heart.i dont know what the purpose.but,something with the lyrics.all his heart.dia menyanyi dengan sungguh-sungguh*

apa tajuk lagu tu?

tear us apart.suka tak?suka tak?

errr..suka.* act,suka sebab dia yang bersemngat lain macam*

ada lagi satu. *starts playing that song.same just now,i dont even know that song*

apa pulak tajuk lagu tu?

itu lagu OST twilight.saya suka.saya suka.saya dengar kat radio lepastu terus hafal.*he's most like twilight movies.zzzzzzzzzzzzzzz*

err....

ok.saya appreciate dia nyanyi dengan penuh kesungguhan even saya taktahu apa-apa.yang saya tahu,saya diam.dats why tadi malam dapat mesej dari beliau lain macam.kehkehkeh.ce awak tengok lyric dia.lain macam.he's sang then i keep.he's made my day :"))


kita kahwin nak?

mana boleh.kursus kahwin tak pergi lagi

takpe.kita kahwin kat selangor je

kenapa selangor?

kahwin lari je la.nak?

*gelak gedik-gedik*

malam ni awak sanngggggaaaatttttt mengada tahu!


Girl you know that now we're together
I won't leave your side forever

he reminded me the word LOVE.
terima kasih dan saya semakin takut :(


makin jarak,makin bahagia.

izinkanlah saya senyum sebentar.tak salah untuk saya menikmati kehidupan saya kan?
dont make assumption.i want a better life.not for yours but for mine.
i dont care others heart.i care mine now.








No comments: