Pages

Thursday, November 24, 2011

terbeban




seikhlanya,saya takut nak rapat dengan kaum adam.yang..ermm..yang..errmm..yang boleh buat kita suka dengan perangai dia.entah apa yang saya fikir.nak menerima kasih sayang yang orang lain bagi tu lain berbeza dengan kita yang memberi.

maksud,bukan seperti pasangan kekasih tapi kasih sayang seorang teman.err...teman tapi mesra gamaknya.

saya takut.dan saya taknak lagi :(

awak kena faham betapa teruknya saya kena survive sorang-sorang.orang lain bahagia atas derita saya tapi saya tak kisah.saya doakan.pengalamn itu buat saya takut untuk mencuba lagi sekali.

kawan cakap, kenapa tak mencuba untuk kali ini.jangan diberi sepenuh hati.berikan suku saja.tapi,saya tak berani.dia cuma pesan,kaum adam semua tak sama.mencuba dan terus mencuba.allah temukan yang bukan sesuai untuk kita supaya kita beringat.

kadang-kadang saya mahu bersendiri.saya boleh hidup tanpa kaum adam.jangan risau :)

saya tak berani.langkah ini terhenti lagi hari ini.tak mampu nak terus melangkah.tak mahu memberi harapan sebanyaknya.dan...saya takut nak menerima pengharapan sedemikian.

saya fobia :"(((




cincin tiada di jari bukan bermakna kita bersendiri.ada insan itu cuma kita nampak sahaja :)

cincin pun sudah dipulangkan ke tuan asal :")

terbeban dengan satu cincin perak,satu cincin emas.

komitmen yang tinggi dalam hubungan akhirnya saya mengalah.

cincin bukan bermakna dia hak milik kita. :")))

belum sampai masanya lagi











No comments: