Pages

Thursday, December 15, 2011

hari geram semalam.minta maaf




yesterday my critical day.tired without unlimited time.solidworks tu punca saya betul-betul kecewa mahu menangis.ada si lelaki,tapi lebih banyak condemn.bosan tau.kamiyang perempuan ni idea je la ada,nak lukis memang pelik la.dari gambar toolbox terus jadi gambar tapir  ;(((

kepala berdenyut-denyut.tak baca buku pun.nak jawab test pun masih blur.sakit kepala.macam biasa.kenyit mata kat orang sebelah,dapat jawapan.kehkehkeh.saya tak sampai hati nak bawak toyol.sejahat-jahat saya,saya tak berani nak buat.tiru orang boleh.nak tiru nota,gigil tangan.walaupun tiru orang or tiru nota benda yang sama.macam bang-ang je kan?haha.saya tengok aju semalam.menggigil tangan dia.kahkahkah.lantak kau la.

siapa ada twitter saya semalam,mesti banyak baca emosi saya.memang saya kecewa.banyak.dari segi kewangan,dari segi kerja,kawan,test.gila la.mintak maaf

dengan jejaka yang..yang..yang..sangat la emosi semalam,lagilah saya beremosi.itulah.suka betul buat kesimpulan.iya.iya.awak cemburu memang la comel.tapi kalau cemburu lepastu buat tak tau takpe.ini nak merajuk macam mintak pelempang je.eh.terkasar ayat.hihi.lagipun,bukan salah saya.dan bukan salah dia.bila macam terbabit orang lain,nazak juga.eh.tapi kenapa dia cemburu meng"khinzir" buta ni?jap.kenapa pula saya pula yang pujuk ni?eh..lain macam betul.abaikan.abaikan.tettttttt..........itu yang saya cakap.saya masih cuba kenali dia ;)

geram betul semalam.bila tak tahan,saya nangis saja.nangis senyap-senyap sebab terlalu geram.solidworks.kenapa saya design sentiasa tak jadi?orang lain design menjadi saja. :(((( taknak mengharap pada si lelaki.apa nak jadi,lantak pi.kalau boleh nak selesaikan semester ini sebaik mungkin.saya benci lelaki itu.tak membantu dan lebih suka mengarah.benci kau.benci kau.benci kau.ok bye.

nasi,boleh tak cepat masuk perut?aku dah tak de tenaga nak buat semua ni.berapa hari lagi aku perlu tak makan?aku penat.aku lapar.tapi bila tengok kau,aku tak selera.menitik airmata aku.membazir.penat mak abah aku bagi duit nak beli kau.tapi kenapa perut taknak kau?owh.dia nak kfc coupun yang kena cancelled tu kan?benci kfc tau.sobs.sudahlah perut.jangan berharap pada orang yang tak sudi.sobsobsob







No comments: