Pages

Saturday, December 3, 2011

itu tanda aku hamba abdi



beza antara awak dengan saya tahu tak apa dia?

awak dah sedia untuk dilukai.tapi saya tak sedia untuk dilukai :))

kadang-kadang aku suka bersendiri.tapi kau kejar aku sampai tiada henti

aku paling risau kalau aku sayang kau sampai infiniti.

itu semua dunia cinta yang kau beri.

buat aku sengih hari-hari.

dan selalu mengajar aku erti jujur pada diri.

bila aku rajuk,kau selalu tanya aku apa yang aku selalu tak puas hati.

geram betul pada tuan empunya diri

kau dengar kemudian kau gelak berkali-kali

sekarang aku takut dan tak tahu mana nak lari 

aku sangat takut hati aku terluka perit sampai jiwa mati.

allah,perasaan yang KAU bagi ini buat aku risau ternanti-nanti.

kau uji aku dengan perasaan ini.

cukuplah aku pernah rasa dulu hampir tiada roh dalam diri.

iman aku hilang kemana arah pergi.

harap-harap aku tak tersandung membelakangMU,ALLAH.

cukuplah dulu.sekarang aku tidak mahu lagi

ALLAH,terima kasih.itu tanda aku hamba abdi







kenangan sekolah menengah.rindu.








No comments: