Pages

Sunday, January 15, 2012

advance birthday.saya tersangat takut :(





makin kita kenal dia,makin kita rasa risau.

makin kita cuba terima dia,makin rasa risau

makin kita terima setiap perkataan dia,makin kita risau

makin kita dengar harapan dia,makin kita risau

makin kita selesa dengan dia,makin kita risau

makin kita cuba tinggikan egois kita,makin kita risau.

makin kita suka dia senyum,makin kita risau.

banyak sangat.semuanya kita risau.



itu advance birthday yang dia bagi.awak tak berapa nampak kan?takpe.awak mungkin tak perasan.biar kita je yang perasan.benda kecil berwarnan kuning itu adalah aurum.dan beliau harap,boleh letakkan aurum itu di gelang tangan aurum saya juga.tiba-tiba saya rasa macam nak pengsan.

celah mana saya nak telek.dia minta kita letak kat gelang..arwah ayah beliau beri pada ibu.tapi sekarang benda ni kat tangan kita.berdebar jantung kita ni.dan kita taknak terima dah mana-mana benda aurum cenggini.kita rasa nak muntah sebab kita risau.kat KL sentral lagi dia macam berharap sangat.kita dah pening.dia suruh letak masa birthday kita nanti.nanti masa cuti,dia harap benda tu kat tangan kita.dia nak tengok sangat

malam tu,dia tanya something dan kita jawab benda yang jujur

pernah ada lelaki bagi benda "aurum"  kat awak?

hurm.pernah.

apa?

cincin belah rotan.

siapa bagi?

 faizel

mana cincin tu?pulang pada tuan asal?

dah hilang.

kita dah tak minat nak terima benda-benda macam ni sebenarnya.nanti bila hilang,banyak benda buruk jadi kat kita.awak pun faham kan?kita dah taknak sakit dengan perasaan.kita fobia.kita rasa nak nangis.betul.kita fobia.sebab kita tak tahu nak buat apa dengan benda kecil "aurum" tu.

ibu jejaka mesej kita.kita appreciate.mungkin sebab jejaka.tapi kita rasa nak nangis sebab takut akan melukakan hati dia.tinggi betul harapan dia pada kita.tapi kita terpaksa jaga-jaga.i told his mom,im on my way to know him.give me space.and he's too young

berkawan pun baru sangat.tak sampai setengah tahun pun.tapi benda seserius ini jadi kat kita.ALLAH uji kita lagi rasanya.uji perasaan sayang samada kita ni alpa lagi dengan ALLAH atau tak.atau mungkin ALLAH membahagiakan saya dengan kehadiran jejaka dalam hidup selepas lebih 1 tahun saya suffered.

ibu pun risau.ibu risau sebab kita anak bongsu perempuan yang manja.dan jejaka,jejaka anak bongsu lelaki yang paling rapat dengan dia.so awak tak rasa ke kita dah mula nak pening?

dan kita takut sangat.awak faham tak perasaan fobia yang gila ni?rasa mahu nangis.sangat-sangat nangis.

dan sesungguhnya kita memang serius takut ;"((



pic revealed.taken while watching ombak rindu :)

awak boleh tak rasa perasaan takut kita ni?

jejaka,thank you.




4 comments:

mushroom said...

hmm.. x b scared my dear..
just b friends if ur not ready for further steps.
time will heal.. :)

aieen kacak said...

zila...you know my past right....you know how suffered i am...and now....i dont know.

mushroom said...

i knw.. dats y.. x b scared to b frends.. time will heal.

aieen kacak said...

he's a man im comfortable to be with :)