Pages

Tuesday, January 24, 2012

kalau berani,pergilah




awak,kita bertunang dulu nak?

pi bayar saman motor dulu.then jaga ibu.

no,im serious ni.kita bertunang dulu nak?

sebab?

nak cop kat dahi awak yang awak tu saya punya.

 *gelak*

saya masih ada perasaan fobia.masih berbekas lagi dalam hati.dan jejaka,pernah dengar nama MD SALLEH BIN SAMIN? ha.........ce awak jumpa beliau dulu dan tengok macam mana.kalau awak berani,pergilah.saya yang sebagai anak ni pun kadang-kadang takut.sekarang,dia sudah tegas.lepas apa yang jadi kat along dan angah,perkahwinan itu bukan satu solusi yang baik.

dan..kamu tak tahu betapa rapatnya saya dengan abah salleh.untuk masa sekarang,bertunang bukan benda yang baik.bukan sekarang saja,mungkin untuk 8-9 bulan akan datang,dan mungkin 2-3 tahun.saya fobia menggila dan semua ahli keluarga mungkin ada perasaan macam tu juga :"(

iya.saya tahu awak baik,bawak saya jumpa ibu,jumpa keluarga,tunjuk kehidupan sebenar awak,tunjuk apa yang awak selalu buat.tapi,untuk sekarang saya tak berani nak bawak awak jumpa keluarga saya yang gila ni.cukup-cukuplah rasa pahit dek pengalaman ganas itu.terima kasih sebab awak jujur dengan ibu.tapi untuk saya,saya kan perempuan.untuk kali ini,saya tak mahu berlebih-lebihan.cukup besederhana.erti malu itu masih ada dalam salur pernafasan saya :") 

kalau awak tahan dengan kerenah abah, and then tak sanggup nak tunggu,and then awak dah tak nak kawan dengan saya,and then awak jumpa perempuan yang akan bertunang dengan awak awal-awal.tak apa.teruskan saja.sebab,saya pernah rasa sakit itu :")

untuk sekarang,kita kawan dulu ya.sangat seronok kawan dengan awak sebab awak boleh tambah senyuman dan jerawat di muka saya.errrrr...errrr....

kbai.










No comments: