Pages

Saturday, January 21, 2012

mula menarik beg keluar




saya mahu menangis.menangis dengan tiba-tiba.no.menangis dengan alasan.dari semalam saya tahan perasaan.saya cuba jadi kuat.

mengemas barang untuk berangkat ke UMP adalah waktu yang sukar
melihat kawan-kawan pergi adalah waktu yang sukar.
mengingat kembali semua memori bersama teman adalah sukar.
semuanya sukar.it's not like 1,2,3 kababommm.

ya allah..susahnya nak melangkah kaki keluar dari sini.dan hati saya bercampur baur.


akan terlalu merindui UMP
baru terasa perasaan sakit meninggalkan semua kenangan.
awak tak merasa,awak tak faham.
tahun akhir di universiti sangat menggila.
*sebak*
penat belajar.penat meniru assignment.penat meniru kuiz.penat membaca nota.penat mengira.penat nak berkreatif.penat mengumpat.penat ponteng kelas.penat menjawab exam.penat bercakap.
*menaip sambil garu-garu hidung*
terlupa,lepas ini cuba bina karier bekerja pula.
eh,dah boleh kahwin ni.
eh
eh
eh

indah betul perasaan bila kita mula sedar kita sedang menganjak dewasa :)

untuk adik-adik junior,sakit atau tidak pun,kamu memang kena hadap tahun akhir nanti.baru kamu hargai erti persahabatan yang gila itu.







4 comments:

Anonymous said...

Untung la die. hihi

aieen kacak said...

bukan untung tapi bersyukur :)

purple.sk4 said...

betol..betol...tp knp ak tak terase nk menangis ehh saat tgk kwn2 ak pg tglkan aku..tp bile tgk gmba2 lama...mse tu laa nk bergenang air mata...huhu...cuma sebak je bile tgk dorg dah jauh blalu pergi....peace!

aieen kacak said...

sedih kan?kita yang tinggal untuk terakhir tu paling sebak :(