Pages

Wednesday, February 29, 2012

learning



untuk hari ni,banyak sangat nak cerita.memula sedihhhhhhhh sangat.sampai meleleh airmata kat tempat kerja tadi.penuh kat office kilang tadi.nangis sini sana.telefon angah,ca,mesej ikhwan,IM dengan bella,gtalk aina,borak dengan kak raudzah.betapa terbebannya perasaan saya tadi.release perasaan lepas menangis.tapi bila ada kakak bang-ang macam angah,boleh la gelak sikit.she comforted me a lot.bell dan aina pun.feel better.kata-kata semangat.


datang pulak tsunami UMP.kelam kabut pasal thesis,borang graduasi,yuran LI.semuanya perlukan masa.nasib baik dok gombak.senang sikit la.ke sini,ke sana.


balik je rumah cerita hal semua pada encik jejaka.semua.before further conversation,i warned encik jejaka,it will be hurt him.saya tak tahu sama ada dia terlalu baik atau terlalu bersabar.kalau saya jadi dia,susah dah nak terima.masih cerita benda yang lama.dia mendengar tanpa cakap apa-apa.kesian.kesian kat dia.samada saya yang bang-ang ataupun dia terlalu sabar.saya pun tak tahu.iya.saya ni kadang-kadang boleh jadi mangkuk


saya ada dengar nada mengeluh semalam.saya bercerita.tidak dapat melupakan kisah lama.dia diam mendengar.kali ini tiada diam.terus menangis tanda betul-betul menyesal menyakitkan hati dia.entah.dia menjadi mangsa.entah.mungkin lepas ni saya dan dia tak serapat dulu.entah.mungkin dia tawar hati nak kawan dengan saya.entahlah...

tapi betul.saya bang-ang.mengecilkan hati orang lain dan tak fikirkan perasaan orang lain.


saya dah la busy dengan tempat kerja.GMP dan production.hari tu mesin ink printer tu buat hal.tak boleh print expired date.belajar satu-satu sampai mesin tu boleh elok balik.best.saya dan kak raudzah perlu la hafal macam-macam pasal GMP.Good Manufacturing Practise.dah jumpa konsultant di tempat praktikal.lelaki dan good looking la.kereta besar,gaji besar,bisnes besar,perut pun besar.kehkehkeh.betul cakap konsultant saya tu....bila kita belajar,tak sama dengan apa yang kita praktikkan di tempat kerja.bak kata prof razak,YOU ARE IN LEARNING PROCESS.rindu prof razak :")))


tadi dah beli tiket.akan ke kuantan esok malam.semuanya hampir ready except print thesis.mungkin esok petang lepas balik kerja.owh...kita pergi sana dengan kak raudzah.errrr....tapi encik jejaka pun macam ikut je.dah beli 3 tiket dah.kalau dia sempat datang,ikutlah dia.kalau tak,terpaksa tinggal.kehkehkeh.terharu pulak bila dia susah-susah usaha nak ikut kita.tengok tempat belajar kita tu.UMP terchenta.me and kak raudzah akan tumpang di bilik kawan.encik jejaka akan tumpang di bilik little,teman sejiwa kak raudzah :")))


kerja hari ni banyak outstation.cehhhh.poyo nauzubillah.no...saya dan kak raudzah ikut bos ke menara MARA.ada hal perjumpaan sikit pasal HALAL-FEST di luar.i mean,luar negara..syiokkkkk weyh.bos cakap,program under MARA best sebab pergi China la,Istanbul la,Vietnam la,Thailand la,London la..semua pasal HALAL-FEST.best la.ni kalau dapat jalan-jalan satu malaysia pun dah cukup bersyukur dah.berdoa banyak-banyak kalau dapat join sekali *check passport merah.eh...tak mati lagi tarikh passport,haha*

ada kakak-kakak yang sengal.angah call untuk double confirm ke Singapura sabtu ni.perrggggghhhhhh.nak ikot la tapi kerja hari isnin =.="


esok saya akan belajar resipi buat air berkarbonat tu.air bancuhan dari tangan saya dan kak raudzah.tak percaya?terpulang.resipi dah saya salin.kalau tengok bebetul,tak teringin nak minum air gas lagi.muakkkkkkkk


my body need nap.goodnite peeps.








No comments: