Pages

Tuesday, March 20, 2012

kerenah kecil




assalamualaikum..


my day started with nothing.i dont feel any passion to start my work.getting bored since kak mia,syafiq,zul,abang nizam,encik mail amd abang adzlizal were not in the office.some of them quit the job while the rest outstation.missed kak mia.hope shell arrived safely :"))


balik ke rumah,alysha ada.dah mula tepuk dahi.budak kecik ni memang banyak auta dari fakta.banyak kerenah satu-satu.adehla.mungkin dia dah mula nak membesar.orang dok makan atas meja makan,dia sibuk dengan buku dia.orang sibuk nak angkat kain,dia pun sibuk.orang lain sibuk nak sapu sampah,dia pun sibuk nak menyapu.sebab tu mak malas masak kat rumah.si tukang kacau tu boleh buat rumah porak peranda.huhu


after done with maghrib prayer,hantar alysha ke rumah along pulak.along busy.sejak alysha dah start bertadika ni,semua jadual dah jadi carca merba.saya hantar naik skuter dan kak raudzah akan jaga dia sementara along balik rumah.tak sampai 2 jam pun :)


sampai je rumah along,kak raudzah dah masakkan mee goreng basah.penuh dengan udang.plus,sambal sotong.ya allah...kenyangnya.memang kenyang sebab si tukang masak sampai tak sempat nak mandi.kehkehkeh


sebelum kak raudzah selesai nak solat isya' dan mandi,saya teman si alysha tidur.di genggam tangan saya sambil dia tidur.mula-mula dia baring atas lengan,saya bagi susu coklat sustagen tu,bagi perut dia kenyang betul-betul,tu yang tertidur.tambah pulak,dia dah ke sekolah tadika.penat ngalahkan orang yang kerja office.zzzzzz.macam-macam lagu dia nyanyi tadi.pening tau.


alysha ni....busu pening la dengan alysha ni.

isha tak pening pon.

*budak kecik bertuah*


 was beautiful painful because people  to be loved.

and you,❤ people that brings you to the beautiful ❤ 

aieen,2012




2 comments:

wanyf said...

rindu nye kat alysha.

aieen kacak said...

kehkehkeh.meh la dtg..pening tau layan dia.kehkehkeh