Pages

Thursday, May 24, 2012

rasa marah tengah puasa





assalamualaikum.

im in office now.broadband sudah habis limit.lembab mengalahkan siput khinzir.haish.mesti pelik apesal status update di mukabuku harini.

sudahlah kena ke bangunan MATRADE untuk seminar,kena khusyuk sikit tapi dapat mesej dari seorang lelaki hampeh.saya bengang tahu tak.saya duduk sabar.duduk diam dari dulu lepastu keadaan menjadi panas.saya tak pernah nak jadi sebiadap ni.memang saya biadap kalau dia yang biadap dulu.hampir mahu mencarut tahu.HAMPIR.nasib sempat fikir sekarang ni tengah puasa.grrrrr

kita kena fikir perasaan sendiri dari perasaan orang lain.saya dah tak peduli.lantak pi la hangpa nak cakap apa.cheq peduli sikit apa pun takdak. *keras hati*

alhamdulillah,bulan rejab ni berpuasa.berpuasa untuk diri sendiri.tapi yang syioknyeeee jejaka join sekali :)

kejut sahur,makan sahur bersama,tahan perasaan bersama,berbuka puasa bersama.tapi semuanya berlaku bila dia di sana dan saya disini.

alhamdulillah.saya dapat berpuasa bila dalam keadaan perut sangat kritikal begini.makan ubat gastrik dengan banyaknya dan kelmarin,jatuh di kilang lagi.zzzzzzzzz.

tak sabar bila zila nak datang rumah.bukan setakat datag je,nak tidur sambil belanja.owh.sedang fikir menu apa nak diminta.hekhekhek

wani,i do undersatnd ur feelings because i had that before :") i love you and just be strong ya.



he came surprised me last week.
saya tak pernah rasa berdebar begitu.
dupdapdupdap..
tu bunyi jantung saya.awak dengar tak?








No comments: