Pages

Wednesday, August 1, 2012

im not leaving you!





i had conversation with jejaka today.in the evening.we talked through phone. *kesat airmata*

apa-apa pun,nak mintak maaf dulu tau.jangan salah faham.just uncle nak tanya something.jawab jujur ok.

ok.tanyalah ;)

bayangkan kalau uncle jai sayang orang lain.lets say this.i fall in love with noor aieen. ada noor aieen 1 dan ada noor aieen 2.yourself is noor aieen 2.at the same moment,i love noor aieen 1 which is somebody else.i love you but i love more to her.what would you do?would you let me go easily or you wont let me go to her either? would you go to her and tell the truth about us?

*tarik nafas panjang-panjang* 1stly, i asked you about our memories.betul ke uncle jai memang tak ingat semua kenangan kita anda just terus lupa pasal kita.then, i'll leave you.im not waiting for you're leaving me.i'll go from your life.

that's all?without asking me?without showing off your effort to get me back?

in short period,i will get you.if not, no words can used.you are not mine.after that, i realized you're in love with somebody else.

busu tak marah?busu tak try untuk cari kebahagiaan hati sendiri?busu sanggup tengok uncle dengan orang lain?busu nak sengsara sorang-sorang?

just..macam ni.dalam kehidupan, busu tak pandai nak berebut,tak pandai nak ambil hak siapa-siapa.kalau uncle gembira dengan orang lain,im happy for you.pernah dengar tak....kita akan bahagia bila tengok orang yang kita sayang bahagia?so,ill do the same way.jangan fikir perasaan busu.busu memang macam ni.you want with somebody else,just go.busu suka tengok uncle bahagia.itu saja ;)

namau lepaskan uncle kat siapa-siapa.

itu perasaan.itu hati sendiri.setiap hati boleh berubah.

no.i wont.and ill not leaving you!jangan menangis lagi ok.im just asking.not for real.im not leaving you!im serious!






*senyum* uncle............seorang wanita perlu sangat nak menjaga hati dia dari terluka lagi ;)

seorang lelaki sejati tak akan diambil oleh mana-mana wanita.lelaki sejati mampu mengawal perasaan,mengawal rasa hati sendiri.saya hanya mahukan lelaki sejati dalam kehidupan saya ;) 

jejaka..........actually, saya tak suka jawab soalan macam tu.just,past memories remaining in my head.i hate that.you make me scared.and....that's why im crying.its hard to live in my past life.nobody knows. entahlah.bila jejaka tanya soalan macam tu,saya menangis.saya cuba meletakkan perasaan saya di tempat itu.tempat di mana saya pernah rasa.im not ready for another heartbroken.even saya kawan dengan jejaka,saya masih berhati-hati.perit hati saya tak pernah orang rasa.rasa bahagia sekarang,buat saya bersyukur sangat pada ALLAH.






No comments: