Pages

Sunday, August 12, 2012

sudah selesai satu benda.



assalamualaikum.

im rushing tapi saja nak update.mak dah beli barang-barang untuk buat kuih.banyak jugak yang di'request".angah punya family nak yang lain.along lagi.mak lagi.owh.takpe-takpe.kena ikhlaskan diri.kalau tak,tak sedap.

hari ini...hari semalam..eh.salah.hari semalam.pergi ke jalan TAR.beli persiapan raya untuk jejaka.eh tak.saya tukang pilih.dia tukang bayar.hahaha.ok fine.tak lawak.semalam penat saya tawaf 3-4 kali kat jalan TAR.saya pilihkan dia baju melayu yang kain cotton.tak panas dan senang nak gosok.mulanya nak kaler oren.tapi entah.dah tertukar kaler lain sebab saya yang pilihkan...haruslah ikut kehendak hati sendiri..................kuikuikui.

belilah baju melayu,butang baju melayu,seluar.untuk t-shirt dan selipar raya,dia kata nak beli kat shah alam.owh.ok.takpela.dah dia minat yang kat situ..

then,untuk kakak-kakak dan adik-adik,saya suggestkan tak payahlah nak shopping kat jalan TAR lagi.harga tiada yang kurang.masih biasa.tiada apa yang seronok.orang indon yang banyak jual jugak.zzzzzzzzzzzzz

untuk kali ke-4, saya dan jejaka dapat ber'iftar" bersama.actually,untuk yang kali pertama,kedua dan ketiga tu benda tak jangka.guess what.terlalu ramai orang sampai nak bernafas rasa sesak nak mati.bila nak iftar,jejaka yang decide nak makan tepi jalan.entah.dia kata baru ase macam "lomantik"."lomantik" ke..entah.finally memang minum air tengah jalan and makan nasi.best-best.every single moment kena hargai.masa dah suntuk ;)

banyak yang berlalu semalam tapi nak cerita rasa malu-malu.haha.cisciscis.

owh.semalam,saya dapat 1 pasang baju raya contton dan selipar raya.orang belanja,kita senyum.senyum tanda gembira.kuikuikuikui.untuk raya kali ini mungkin beserba sederhana.tiada yang berlebihan.










No comments: