Pages

Sunday, September 9, 2012

open house




assalamualaikum

meh la jemput datang ke rumah meh.ada open house.rumah untuk membukakan semuanya!

plus,kuih raya tahun ni saya yang buat kan..haruslah dihabiskan dengan cepat!

saya ajak ramai kawan-kawan.saja nak ajak ramai even kawan saya tak rapat pun.

saya usaha cari nombor telefon dan text diorang satu-satu.salah satu effort saya ;)

kawan-kawan termasuklah semuaaaannyyyaaaaa.

yang bekas,yang ex,yang xyz,yang rapat,yang jauh,yang agak-agak dekat,yang segan-segan nak rapat,semuanya saya ajak.

kali ini tiada prejudis.

mana tahu tahun ni tahun terakhir untuk jumpa.

nak jugak mintak maaf 



jar of hearts.tahu apasal saya macam menggila dengan lirik dia?

And who do you think you are
Running 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
Don't come back at all
Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?

lega.



No comments: