Pages

Wednesday, November 7, 2012

swedish and bahasa.



assalamualaikum.

alahai.mata asyik mengantuk je since semalam.malam pula asyik nak demam dan tak sihat.sai dan wan ajak keluar pun terpaksa dilupakan.btw,i miss you guys.serious ;(


eh.thanks la sai sebab ada offer kita ikut pergi singapore.dah tanya mak aloha and she said yes.dia kata kalau dah kerja,buat la apa yang kau suka.tengok.mak aloha sporting tahap dewa kan?*okay.bombastic sangat tu*


sekarang ni kena bertindak bijak dan angkuh.bijak menguruskan wang.angkuh untuk setiap benda yang akan dibeli.tak faham kan?saya pun sama.kuikuikui.


kerja menimbun.but,before i leave,ensure those things on my table is clarified and cleared.esok datang kerja terus buat task baru.nampak macam ada pekerja berhemah tak? makan kul 130.balik pukul 220.aik.kira bagus la tu kan.*perasan macam comel*

sekarang bukan masa laka-laka.saya cuma berharap hubungan saya dan jejaka akan lancar selepas ini.harap dia bersabar.dan saya juga begitu.dia memang seorang yang aneh.bersabar tahap menggila.harap saya tak buat kesilapan untuk kali ini ;)

ok.tadi dalam ofis melatah.oh mak kau ayam!ok fine.mats macam aneh and said,

'aieen,do you said bayam?

ok.bayam.im in bayam you.

owh ya.lupa nak cakap.mats tu adalah swedish.he's trying hard to speak bahasa.

'aieen,i GARAM sama you.

MATS,IT'S NOT GARAM.GARAM IS SALT.IT SHOULD BE GERAM.GERAM AND GERAM

ok fine.tak kelakar kan?i garam you tauuuuuuuuuuuuuuu







No comments: