Pages

Tuesday, December 11, 2012

3rd week in penang




 assalamualaikum


im still in PSDC.accompanied my roomate to do our job.act,im done.just teman saja kat sini.

i keep learning new software.hampir menangis sebab terlalu susah.nasib ada roomate yang baik.berbincang dan saling membantu.

sifat dia yang kelakar buat saya lupa sekejap hal serabut.

consists of BW,BEx Analyzer and the sequence of the tools.semalam ainaa datang ke panang and jenguk saya di rumah saya.ok la.seronok.macam sengal ubi je.ada perbincangan hidup sedang berlaku.harapnya dia boleh mencapai apa saja yang dia mahu dalam hidup.itu tugas seorang kawan kan?

dan jejaka?cemburu.tidaklah sampai mngkhinzir buta cuma adalah rasa cemburu tu.tapi saya buat faham sikit-sikit je.karang kalau di layan.makin menjadi cemburu dia.zzzzzzzzz

im happy with life over here.

ikhwan pon dah dapat kerja.he gtalk-ing me.yeah.i miss him too.as engineer in damansara.and saya sempat pesan kat dia.

hope dia dapat gadis idaman dan kekal hingga ke akhir hayat.hihi

and saya mendoakan diri sendiri supaya saya bahagia dengan jejaka sampai ke syurga dan berpeluang menjadi yang halal untuk dia ;)

No comments: