Pages

Tuesday, December 18, 2012

ABAP.




assalamualaikum.

adehla.nak tercabut nyawa.jejaka accident pula.katanye dia okey saja.dengar suara pon macam okey sebab sempat pulak dia ke pasar malam.adehla.saya risau nak mati.dah la kat sini hujan+kilat.

jejaka,please take care dear.im toooo far.haish

minggu ni saya belajar sistem ABAP.susah nak explain just boleh cakap sistem itu memang gila.i dont have anything background of programming tapi dalam kelas tu saya kena buat.quite interesting.madhiah dan ila macam orang dah tak siuman.saya pun boleh tahan tapi alhamdulillah..faham la juga dan boleh buat ;) yang paling penting,saya faham apa saya buat tapi still berbincang dengan madhiah dan chia.wow!

contoh eh:

ZBC_07_FUNCTION_MODULE

IF 

iv_base           =  int1
iv_power        =  int2
OTHERS       =   0

WRITE 'Operational error' 

ENDIF

ada classmates tak tahan kelas tu then terus balik.sounds like funny?no.sebab trainer macam aneh.suara halusssss je.tak ada attraction.semua buat pekak sambil layan internet.tapi tadi saya dah kena tegur dengan advisor sebab datang lambat.malu tau.malu..lepas kena marah,terus fokus sampai pukul 5.baru ambil pen,ambil pensil yang jejaka bagi.baru semangat sikit hoi.cis.'aieen memang dasar menggedik hoi.

entahlah.minggu lepas saya call mak aloha then nangis sekejap sebab kelas BW pun susah.tapi saya tau...biar saya susah sekarang mana tahu kesenangan kemudian hari.

dengan senggugut tak hilang lagi.adehla.nak makan apa pun tak tau la.

saidatul akmar sarifudin,be good.i will hug you soon.

















No comments: