Pages

Friday, January 18, 2013

what you do on your birthday ??




assalamualaikum

kelas pun dah nak habis dah.for now,tunggu panggilan mana-mana untuk industrial attachmnt.ramai classmate dah dapat.dan ada yang tak dapat lagi.nasib baik PSDC uruskan semua.semalam ada coordibnator ada bagi email untuk send resume ke syarikat solar di kulim.

then i sent ;) doakan ok.firstsolar is the huge company ;) housemate saya,cik sari pun dapat jugak.hope dapat la praktikal sama-sama ;)

mr peter,area manager di chartwell called tadi.dia mintak saya balik KL because TAMARIND need my help.then saya gelak.tengoklah macam mana.before start praktikal,ada cuti 3 minggu.mungkin saya akan ke sana.tengok apa yang patut.terharu sebab area manager dan orang di tamarind still mesej saya.tanya khabar.even saya tak lama kerja di sana tapi tetap rasa disayangi ;)

my trainer is the best ever trainer.pergi ke queensbay then tengok wayang sama-sama.whole classes.best sungguh!

ok.itu cerita 16/1/2013


see my face.im so happy ;)

night after watched movie,on 16/1/2013, is my birthday.zila dan ainaa wish advancely.bila baca saya tepuk dahi.eh.esok birthday aku eh?
eh?
eh?
eh?

then saya senyum.itulah kawan-kawan yang selalu tak missed wish birthday.thanks na..thanks.you never forget my birthday but i did it on your birthday.menyesal sangat sampai sekarang ;(

then macam biasala.uncle jai akan call.borak dulu.gaduh dulu.lepastu loving-loving.ok fine.sila lempang muka saya.

adik-beradik semua call and mesej.terharu,alysha nyanyi lagu 'eppy besday busu'.adeh.dengan pelat dia lagi.rasa nak gigit mulut dia.

nanti busu balik,alysha belanja busu McDonald tau.
*sebak*
angah call tapi saya tidur lagi.tiba-tiba baca mesej dari angah,
mangkuk berhayun kau ni!lambat bangun.happy birthday and love lots.

awak ada ke pagi-pagi masa baca mesej birthday terus dapat mangkuk berhayun?ok.i got it from angah.huhu

owh.classmate pun menyanyi lagi.hoho.kembang kempis then tutup muka dengan buku.
lunch,we ate together with trainer.aiyoooo.trainer belanja makan for the whole class.huyyooooo.

nyanyi lagi lagu birthday.then macam muka nak nangis dah.






muka sedang joget-joget.

i dont feel anything on my birthday.because saya lebih risaukan exam on 29/1/2013.time tu pulak birthday angah.

tolong doakan saya.saya study pun tak macam kat U life tau.i am really focus.
sila doakan ok.bila lulus exam untuk SAP certificate,itu adalah hadiah terbaik dalam hidup

dan anugerah yang lain,

i got uncle jai in my life.lelaki penyabar dan penyayang ;)
love you lots,dear.always!



roomate,housemate,classmate,gila-mate ;)

seriously,saya bahagia kat sini ;) 



No comments: