Pages

Friday, February 8, 2013

after exam




assalamualaikum

sorry ha..malas update blog.busy tak sudah.dan.....busy lagi.jejaka tolong update.kelakar jugak tengok dia updatekan.mula-mula terkejut tapi lama-lama nak gelak.dia tulis dari perspektif seorang lelaki.macam budak-budak pun ada.ceh.memang..saya busy sangat sampai saya tak mampu nak layan dia.risau pasal exam untuk dapatkan SAP certificate tu ;)


baca buku tak berhenti.itu bukan hafal ye abang-abang dan kakak-kakak.tu nak memahami.gila punya soalan.stress.sampai rasa nak menangis.kalau tak lepas exam,rasa nakhantuk kepala kat dinding.keep messaging trainer suruh dia doakan dan redakan ilmu dia.btw,trainer saya from motherland of india.tapi pada saya,selagi dia adalah pemberi ilmu kepada saya,kata-kata dia adalah hikmat untuk saya ;)



i got from my trainer.masa ni baru balik dari solat maghrib.stay di PSDC sampai pukul 9 malam.
last day with trainer and classmate.ada yang stay back dan ada yang balik rumah terus.
masa ni tak ada nak fikir zain hakimi or apa-apa je lah.sampai mintak housmate ceritakan pasal drama tu
berbaloi dengan apa yang jadi.bersyukur sangat ;)

i got training job at knowles electronics in penang.see...penang again.multinational company.dekat la dengan rumah sewa.dalam training tu dia bagi QA and FA/RELIABILITY.saya terus accept.PSDC arrangedkan untuk bahagian sana.even hanya training,tapi bila multinational company,of course saya excited.dlu training dah cukup snegsara.and....QA bahagian yang saya minat ;)

btw,ada dapat email.he wants see my resume as SAP trainee.itu yang gila-gila update resume.itu did KL saja.mid valley.SAP untuk financial.i think............lagi saya benci akaun and finance,lagi la kita dapat bahagian tu.

classmate tanya saya kenapa saya betul-betul pulun habis untuk exam kali ni.then,i said,

my eldest sister force me and i love this course suddenly.untuk course ini,RM 40 000 untuk sebulan.plus,exam fee, RM 1635.oleh sebab saya tak ada duit sebanyak itu saya usaha betul-betul sebab course yang saya belajar sekarang ditanggung sepenuhnya oleh kerajaan.plus,dapat elaun lagi.if you minat,you kena usaha.even di universiti pun saya tak pernah belajar macam ni.

dan jejaka...jejaka..jejaka..jejaka.seorang lelaki penyabar.saya sayang dia sebab kelemahan dia.kelemahan dia adalah seorang peng"risau" paling hebat di dunia.dia adalah seorang over protected.dia seorang perindu yang hebat.haha.

dia orang yang selalu cakap dia percaya saya boleh.dia percaya saya lulus.dia percaya saya macam ni.percaya saya macam tu.dia percaya saya boleh buat semua benda ;)

saya kena bayar balik semua pengorbanan perasaan dia.banyak.sebulan lebih dia sabar.tapi sabar dia tu berbaloi.hihi

no...sebab perangai dia macam tu lah,saya sayang dia.if,anything happened,dia akan cakap,

uncle marah busu tapi uncle sayang busu.

kehkehkeh.







No comments: