Pages

Sunday, February 24, 2013

always sweetheart.



assalamualaikum.


he's so lovely.
he did while we have some conversation together ;)
enlarge the pic and you will know why i am still waiting for him.
housemate pun admit kenapa saya setia dengan jejaka sampai sekarang
sebab semua benda yang dia buat.
dia sangat manis dan aku pula dawai besi (150 juta,fynn jamal)
tak payah bagi beg tangan harga beratus,tak payah belanja makan tempat mewah.
cukup sekadar besederhana dan bahagia ;)))))


plus,
sebelum tinggalkan penang,dia bagi sesuatu.
suruh cari perkataan yang dia nak dalam botol.
then i found something,
kertas dia lipat kecil-kecil letak dalam botol.sabar je la dia ni.

siput tu semua kami ambil kat batu feringghi.

sabar sangat.kutip sama-sama.

basically,dia yang kutip semua.saya just simpan.

cantik sangat!

bila dia dapat color hitam je,saya mula la gedik-gedik dengan dia.

yayang!!nak siput color purple boleh???please....... *muka kesian*
yayang!nak color hijau ada?
yayang!nak color biru!

dia carikan sampai dapat.walaupun selipar dia jauh ke belakang.

;)


HONEYBEE 
JAGA HATI 
UNTUK YAYANG

*ikhlas dan tulus*

always sweetheart ;)

dia teman saya drive sampai penang.jangan risau.alhamdulillah.dia tidur dalam kereta dan saya tidur di rumah sewa.hihi.

kenangan sama-sama.indah dan sangat bermakna.terima kasih encik yayang!

tak berhenti bersyukur dengan apa yang saya ada.














No comments: