Pages

Wednesday, March 27, 2013

He came!!!

Assalamualaikum

Jejaka came here to see me in this hospital.patutlah dia tak mesej sehari suntuk.sedih tau.saja je taknak mesej kita.tak nak call.tapi.kita diam and sabar je.dia lelaki yang selalu suruh saya bersabar.

Saya memang dah agak ada benda tak kena.call ibu and nak mintak tolong bagitahu jejaka yang saya taknak anak bujang dia datang.

Ibu cakap ibu tak tahu apa-apa.dia kata jejaka busy.ok lah.i trust ibu.sekali...........

Jejaka in front of me.then I cried.i touched his hands to ensure he is reallllyyyy my jejaka.then,he is my jejaka.

Thanks yayang.sanggup datang dari jauh.naik bas pulak.sebaknya.dia datang seorang diri.pandai bawak diri.pandai datang sendiri dan jumpa saya.

Lepastu,tak sampai 1 jam jumpa dah paksa saya makan nasi.gggggrrrrr

Dats is jejaka.saya selalu adore dia walaupun masa dalam gambar dia tengah solat.saya adore dia waktu dia tengah makan,kemas baju.he is an adourable.saya tenang.

Thanks allah.kau kirimkan seorang lelaki ajnabi sebegini.

Ok.zila text me.terharu katanya sebab jejaka datang.katanya jejaka sayang saya.but I warned jejaka.jangan sayang sekarang je...esok lusa dah tak sayang.karang saya cepuk dia!

Eh tak jadi.selalu sayang dia.always :-)

Thanks allah.KAU bagi aku duka dan luka dulu.sekarang KAU izinkan aku bahagia


No comments: