Pages

Monday, April 8, 2013

3 menjak




assalamualaikum

sejak dua menja tiga menjak empat menjak dan seratus trillion menjak ini, banyak yang mengganggu fikiran saya.tersangat banyak.saya terlalu banyak berfikir.kalaulah ada anugerah si pemikir yang bukan-bujkan,sayalah pemenangnya.itu apa yang saya rasa.truth is,wanita memang seorang pemikir.pemikir yang entah apa-apa.

dengan hal tempat kerja di sini.my engineer offered me here.she tries to promote me in HR.i love QA.but i knew SAP is precious.haish

dan...dalam keadaan yang chaos ini  jugalah,banyak yang jadi antara saya dan jejaka.takdelah banyak tapi semuanya serius.sampai saya memang tak boleh kawal perasaan.

entah.emosi.emosi ye kengkawan.emosi.

just....terima kasih jejaka.lelaki penyabar.penyabar dan terlalu sabar.terima kasih ;) dia masih mampu memohon maaf.dan saya juga.sebab itu saya sayang dia.sebab....ego lelaki dia masih ada tapi dia masih mampu ucap kata maaf ;) itu yang menyelamatkan hubungan.sangat menyelamatkan hubungan.

sempat pesan kat dia.solat dan kemudian doakan untuk hubungan saya dan dia.moga-moga dipermudahkan semua urusan.

sempat borak dengan ibu weekend haritu.ibu cerita pom pang pom pang tentang anak kawan dia bertunang.dapat DSLR,dapat ipad,dapat itu dapat ini.baru bertunang tu. ibu tanya pula nanti hantaran nak apa.

jawab saya,

ibu...nak satu set barang kemas eh.serba satu.

kahkahkah.ok tak lawak.nampak sangat meterialistik kau ni 'aieen.

tapi ibu kata ok.ok saja.ok sangat ;) 

ok.sekarang saya yang tak ok.kahkahkah.ok tak lawak.apasal saya gelak macam tu?entah.rabu ni saya ni pergi interview.doakan tau.di KL.

untuk kamu.ya.kawan saya.kamu...tak perlulah rasa macam saya ni alien.tak perlu rasa macam serba salah ka,rasa tak selesa ka.apa yang kamu buat,saya malas nak ingat.saya memang tahu kau memang jenis macam tu.tak payah rasa nak serba salah atau apa.bukan sekali kamu buat.

and you...yes you.dont treat me like tou doing nothing on me in the past.truth is,you did like s***.i dont want you.please.dont find me on my networks.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz













No comments: