Pages

Sunday, April 21, 2013

jejaka 2011 vs 2013




nak tengok gambar yang macam kelakar lepastu tetibe macam..macam..macam..macam...kacak tak????

scroll ke bawah tau.


































































































































































kahkahkahkah.ok.itu bukan saya.

sebelah kiri tahun 2011.before he met me.sebelah kanan tu tahun 2013.masa dia ke penang ;) beg kuning tu saya punya.dia sendiri yang willing to nak pakai.sebab...sebab..dia tak suka saya pakai beg bersilang.boleh mencetuskan kontoversi.he prefer to wear that bag ;) hihi.

bila saya tengok gambar ni,saya gelak gila-gila.macam tak percaya.selalu cakap dengan dia.

awat la yayang ni dulu selekeh sangat.dah macam orang ape entah.sekarang baru nampak macam orang.baru jadi rupa manusia sikit.kalau tak macam alien.

eh.boleh lagu tu ke nak kutuk jejaka?

kahkahkahkah.

kelakar kan.tapi nasib baik sekarang dah kacak.

nasib baik ada perunding imej macam saya.hahaha.

owh.setiap manusia ada kisah tersendiri.dulu dia lain.sekarang dia lain.dulu saya lain.sekarang saya lain.

owh.tolonglah gelak sama-sama.tak boleh tahan gambar kiri tu.owh tuhan.please noted that hair.hahahahaha

ya ampun.hahahahaha..

while typing this entry,saya masih gelak.sebab tak boleh tahan cara dia camwhore.hahahahahaha

lepas kenal saya,saya membebel mengalahkan bazooka,bom atom dan segala jenis bahan mortar yang ada di muka bumi,saya teman dia sampai pergi kedai potong rambut kot..tension tengok rambut macam tu

teringat mak aloha cakap.

dulu abah kau tu selekeh je.berjambang dan selekeh.dah tua ni baru smart.

kehkehkeh.mak....i did to a man that i love most ;) im happy for him.more flexible and cleaner ;)

ok fine.jejaka.please namau marah.just rasa nak upload gambar ni.kamu tetap comel di mata saya.

dan bertambah kacak,muka pun nampak bersih.better than few years before ;)

dah.namau nangis.jejaka tampan.

hahahahahahaa.please.noted that hair again.kahkahkahkah








No comments: