Pages

Monday, April 15, 2013

jejaka yang cool




assalamualaikum

hye dearie.so how's your weekend?you did fine?hurm.well..i did well

alhamdulillah.tengok pada rezeki.i got two.1 for interview.1 for examination.exam tu biasalah..PTD.pegawai tadbir diplomatik.ceh.saya bukanlah bagus sangat tapi exam ni diambil bukan sebab anda nak hafal semua tapi sebab anda tahu pasal malaysia.cukup kalau anda ada terbaca.semua pelajaran dari darjah 1 sampai tingkatan lima ada dalam soalan.menggila.

dah la.namau cakap apa.tengok pada rezeki

cuma nak cakap.nak cerita.

jejaka.lelaki yang paling sepadan untuk masa sekarang.

dia sakit jiwa macam mana,sengsara hati macam mana,diam pendam sebuah duka *aiceceh...lagu apa ni eh * tapi dia masih cool..

cool sebab cool.saya respect dia.dia tak tuduh saya apa-apa mengkhinzir buta.bila skype,dia tunjuk gambar di handphone dia.eh...gambar siapa tu?saya tanya lagi.tenung lama-lama kemudian saya jerit.nak menangis.tu gambar si mantan dulu!!!!!!!!

saya serba salah.nak meleleh airmata.memang dah menangis.

dia tunjuk dan dia senyum.kata dia,bila dia online,ada gambar tu.mungkin Allah NAK TUNJUK.
saya diam.saya nangis.saya taknak kehilangan dia.tapi dia masih acting like a man.very soft

entahlah.saya benci tengok gambar tu.hati pernah terluka dan sengsara.pernah rasa macam-macam.

tapi dia memang cool.
sangat cool.tersangat cool.itu sebab saya cinta dia ;)

dia pinta saya setia.dia harap dia mampu bahagiakan saya.tunggulah jejaka.sampai masa.sampai masa nanti bila kita sama-sama bersedia dan mendapat keredhaan keluarga ;)

jejaka.terima kasih.kamu menjadi lelaki yang memimpin saya ke jalan yang lebih baik.buat saya lebih peka dengan aurat sendiri ;)

minta maaf untuk kesekian kali.kadang kala bila kita bahagia pasti ada yang datang menjengah.manusia itu terlupa bahawa saya memang tak mungkin untuk menerima dia.

ce baca entry sebelum ni.jejaka yang taip.letak gambar kami pertama kali jumpa.dulu dia macam alien sikit mukanya.sekarang dah bertambah kacak bergaya ;) tengoklah siapa jadi perunding imej dia.hihi.malam saya kenal dia,itu kali pertama dalam seumur hidup saya jatuh cinta pandang pertama ;) haha.nak gelak.nanti saya cerita bagaimana kisah saya dan jejaka.next la.next time ;)

bukan apa.hati saya serba salah.yang disini disayang.yang sana gila bayang.eh.retis kau ni 'aieen.haha

ALLAH,semoga KAU meredhai kami ;)



alysha borak dengan jejaka through skype.saya tahu.dia manja dengan uncle dia.siap nak bagi uncle dia gula-gula.nasib baik tak tembus laptop.terima kasih jejaka.kamu nampak manis dengan baju  ala-ala pink itu ;)










No comments: