Pages

Monday, April 1, 2013

just,read.orang sakit menaip.





 assalamualaikum


hallluuu..sudah discharged dari hospital pantai penang.alhamdulillah.takde apa yang nak diceritakan.nak cerita lebih,malas.mahu cakap biarkan saja.cerita hospital sudah habis bro.

hari ni saya pergi buat followed up lagi.guess what.i got my medical report.im free from dengue but truth is i got chest infection.family tanya khabar dari jauh.sebak jugak but what to do?i dont have any choice.


roomate saya.mahu nombor taliponnya?sila mesej saya.haha


bersyukur sebab ALLAH turunkan kawan-kawan kerja,housemate, kawan-kawan dan jejaka kepada saya.sentiasa tanya khabr berita.jejaka..thanks sebab jaga saya.dari A sampai Z dia jaga.we shared moments together ;) dia menjaga saya dengan sangat baik.sangat.sebak.dan roomate saya.cik madhiah mahmud.sayang dia sebab dia yang lawat setiap hari kat hospital.jejaka....jejaka tidur dalam kereta.kesian tapi terpaksa.one of the girl said,

kakak......you beruntung dapat lelaki macam ni.selalu jaga you.hari-hari jaga you.i thought he was your brother.both of you looks same.

*telan air liur sambil senyum kat jejaka*

so tadi,after buat followed up,masih batuk tak berhenti.doc bagi MC lagi.MC dan MC.bosan dah.nak duduk dalam lab ;(

so,bila cuti,apa kita nak buat?esok jom tengok wayang jom.haha


ini gambar fresh semalam.nampak gemuk?betul.dok dalam hospital buat kita gemuk.makan,makan ubat then tidur.cis.

berulang habit tu seminggu awak tahu tak.

memang dah gemuk.cis.


act,saya taknak cuti lelama sebab minggu depan nak cuti lagi.i have to.saya taknak ada bad performance yang mengatakan saya asyik MC saja.i got interview.an interview.doakan ok.doakan.ehem.ya.SPA.bila dapat kpeutusannya,saya bagitahu ok.

impian mak aloha dah melangkah satu ke depan.nak sangat anak dia dapat government.but i didnt expect more.just usaha.

selamat malam ;)









No comments: