Pages

Saturday, April 27, 2013

puteri binari dan jejaka.eh?




assalamualaikum

today is saturday.apa yang perlu kita buat?kita enjoyyy!!!hihi.salah.kita rehat je kat rumah.dah cukup berlambak test kat lab.huhuhu.dari 28 test,sekarang dah jadi 34 test.banyak ;(

minggu ni dan minggu lepas im full.meaning full is im so busy.minggu lepas asyik balik lambat sebab banyak test dan ada benda kena tolong engineer saya.hidup saya hanya dalam lab dan tak kemana pun.hanya fokus dan ikhlas dengan apa saya buat.last saya balik ke KL, mak aloha pesan sambil peluk bahu saya.

;aieen kalau kerja kena ikhlas.tengok si polan bin si polan.jadi cikgu bekerjaya.tapi anak dia tak jadi apa.punca dia satu je...dia mengajar dengan bukan rasa ikhlas.

kenapa mak cakap macam tu?

sebab..dia pernah cakap.."aku mengajar sikit je.budak-budak pandailah nak belajar sendiri.diorang ada mak bapak"

hurm.bila kita tak ikhlas,buruk tu bukan datang pada kita.tapi turun pada anak kita.tu yang saya taknak dalam hidup.

lagipun.sekarang saya dah dapat kepercayaan sikit-sikit dari engineer.senior engineer.dari manager.they trust me.even my friend..ILA.ila pun dah ok.senior engineer pun dah percaya kat dia.seronok tengok dia.plus...saya ada dapat projek untuk knowles.ingatkan dah habis nak buat report atau PSM zaman U dulu.masuk lab pun berlambak report kena buat.aduuhhhhh

owh.minggu ni siap dapat surat reminder dar engineer EHS sebab salah parking.kahkahkah.

bila dapat masa lengang..saya memang tunggu weekend.akak-akak lab ajak berjimba esok tapi saya malas sangat.saya memang penat dan nak rehat.

so...mari tengok apa saya buat untuk hari ini.




nak pergi spa selalu memang tak la kan.duit pun kena berjimat.simpan duit ;) so,untuk setiap minggu atau lebih best dipanggil weekend,saya lulurkan badan saya sendiri.guna benda ni.sapu dan gosok tempat yang sepatutnya then bilas.hihi.wangi dan i feel refresh.saya tak tau nak cakap guane tapi pada saya,tubuh badan tu penting.hilangkan daki tu sikit.dan...saya paling takut jerawat belakang badan.alhamdulillah.saya takde jerawat tu.even muka berjerawat,belakang badan ada jerawat saya boleh nangis ooooooo..


jejaka saya perli saya..mandi lama-lama bukan boleh putih pun.owh..dia gurau kasar tu.gurau kasar tu.ggrrrrrr

tiap malam pakai losyen yang jejaka belikan.owh.ada tips..untuk barang cenggini macam losyen ke apa ke..biar orang kesayangan anda belikan.mesti nak pakai hari-hari.kenyitlah mata sikit.haha


scrub buat saya hilang tension.manjakan diri sendiri dan buat saya relaks.

syampu rambut then pakai conditioner buat anda lebih relaks.

lepas mandi pakai masker kat muka buat anda double relaks.

gosok la kat tumit kaki.dan jangan bagi terlalu kering.

dan untuk kisah jejaka..owh jejaka eh.jejaka eh.we had fun together.tadi berborak dengan dia rasa macam fall in love dengan beliau untuk 150 juta kali.eh.itu kata fynn jamal.sometimes,im so tired.tapi kadang-kadang dia merengek macam alysha.nak cepuk karang,saya sayang.nak silambam tak sampai hati.sabar je lah.hihi

tak la.dia baik.lelaki yang baik.penat gelak dengan dia petang tadi.suka bila saya baring.boleh fokus pada dia dan ketawa bersama.rasa macam hati dan jiwa saya hidup sebentar dengan gelak tawa.sebab saya tahu saya tak pernah rasa bahagia macam ni.

banyak benda yang dia share.saya tahu dia dah mula rasa tekanan.tapi saya tak mampu nak tolong.hanya minta dia bersabar dan saya sedaya upaya mahu duduk di sebelah dia.dia mahu bercerita asalkan saya depan dia.

1 bulan.1 bulan sudah tak bersua muka.nasib ada skype.rindu itu hilang sedikit.

rindu memang hilang.mengada yang bertambah.hahahhaha

rindu kamu encik jejaka ;) sangat rindu.terima kasih untuk ketawa ;) jaga diri dan saya jaga hati disini.semoga Allah mempermudahkan semuanya ;)







No comments: