Pages

Sunday, November 3, 2013

niat yang baik ALLAH permudahkan




asslamualaikum

maaflah.lama sangat tak menaip.busy nak arwah dengan kerja sekarang.hurm.hurm.hurm.

im lying on my bed now.letih sangat.celebrate birthday abah dengan orang johor semua.fuyyyoohh..memang meriah.alhamdulillah.secebis ketawa dari abah.lega jugak hati kita ni

im just thinking if my jejaka.sudah lepas 2 tahun.sekejap kan?memang sekejap sangat.he stays when up and down.missing him.a lot!

i will move out from my post in maersk and i have new job in DAMCO.susah nak explain.google je la syarikat apa eh.my post pun biasa je la.related dengan apa yang saya belajar la selama ni.tak henti henti dengan syukur dengan rezeki Allah bagi.

jejaka pun.alhamdulillah.dia dapat kerja baru lagi.better company,better salary,better environment,better position of course.kikiki.yang kelakarnya,dia cakap dia pakai baju kemeja hari hari okay.tapi saya tahu..dia bukan suka kerja kat office.dia suka repair entah apa semua pesen barang kat muka bumi ni.tapi takpela,.rezeki dia kan.

on the same day,dia interview pagi.saya pula inteview tengahari.dan alhamdulillah.dua dua success untuk interview.syukur kan?sangat syukur.dia pesan.......itu semua doa mak saya.memang pun.

niat saya memang nak halalkan hubungan ni.masing masing tengah kumpul duit sama sama.yang penting,saya taknak kahwin berhabis berpuluh ribu tapi berhutang kat bank.saya dan jejaka tengah plan satu satu.dan saya dah sedia nak bagitahu parents saya.dan ya...saya ikhlas dalam membina hubungan yang halal ni ;) saya tahu...abah pasti suka dia ;) 

setiap pagi saya akan pesan..kerjalah seikhlas mungkin.niat kami baik nak bina masjid.suddenly rezeki kami bertambah tetiba.terima kasih allah.

jejaka..i miss you much.





No comments: