Pages

Monday, October 25, 2010

den dah lotih,nyahhhh..

heyp dudes!

apasal aku lama sangat dah tak update ni.owh.broadband dah sampai limit.dah tak leh nak online sangat.tembel macam siput.lebih kurang la.nak bukak fb pun,aku boleh siap turn naik tangga rumah 3 kali tapi page tak loading.agak nazak kan.sebab selalu sangat donlod lagu.adeh.sekarang aku guna kabel.agak laju ya rakan-rakan.senang mendonlod.senang mencari bahan nak buat PSM,assignment dan serta nak meniru assignement.wakakakaka.ok.tak lawak.

aku baru sampai UMP tadi.terkedek-kedek bawak beg besar sebab bantai bawak baju kotor ke KL.malas nak cuci.adeh.bahananya,aku macam bawak batu bata 5 kilo.letih mak,nyahhh.letihhh..bahu dah senget.tak sempat nak kenyit mata kat driver bas tadi.cessssss..

naik bas tak sampai 5 minit,aku dah tidur tak sedar diri.leher aku kang kejap ke kanan,kejap ke kiri.punya la nak cakap best gila naik bas tu.haiiyyooo..nasib baik single seat.kang kalau double seat,free je aku terlentok kepala kat orang sebelah.hihi.aku rasa,leher ni dah nak terkeluar dari soket dia.eh..leher ada soket ke?macam sendi lesung la bagai tu.entah.aku tak ingat.tu sub-topik paling menyampah..tak kuasa i nak ingat ok!

aku agak panas sikit dengan along aku sebab balik KL je,muka along berlagak macam mintak karate.beliau dapat lappy baru.memang macam nak bakar je lappy tu.1st tengok,memang smart la.aku memang jeles.actually,sangat jeles.dia terus beli broadband la bagai.haish.touch screen.desktop boleh pusing 360 darjah.(teringat lappy konfaizel).memang smart.tak boleh nak ingat,kaler putih ok.putih.aku punya setakat silver saja..esok aku nak cat jadik kaler putih.huhu.



best gak main tekan-tekan.kalau boleh nak sampai jahanam.hahah


kebetulan sebab jenama sama.ada 1 lagi acer kat rumah.rindu lappy itu.

1 more,abah salleh belikan mak aloha handphone lain.erk.yang tak boleh bla,kaler pink ok.metallic pink ok.aku pun dah garu-garu kepala.chantek.sebab chantek.hihihi.

selama duduk di rumah 5 hari 4 malam,dan asyik cuba menyiapkan proposal PSM,assignment sempat jugak aku beronggeng dengan rakan-rakan.thanks sai and wan.sebab teman makan kat old town white coffee.dan..thanks kat sai sebab cakap mee kari old town tu mee kari katak.dannn...terima kasih tak terhingga kat wan sebab belanja makan kat coffe box.perut aku dah hampir nak pecah malam tu.penat dah ketawa macam old town abah salleh yang punya.segala gosip-mosip harus disimpan sebaik mungkin ya.hahahaha.

eh sai....thanks sebab teman pergi jalan TAR.dah lama aku tak rasa makan kat tepi jalan.seronok sebab aku dah lama tak keluar macam tu.dengan naik skuter sampai KL.makan steamboat 1 ringgit tu pun dah cukup best.owh.terima kasih suapkan ayam goreng di dalam mulut aku time aku bawak skuter pada kelajuan 70km/j.nasib baik tak jadi pape.haish.

dan..anak buah aku..alysha..she just becoming a girl.good girl.dia panggil aku 'butu' dan sepatutnya 'busu' bukannya 'butu'.adehhhh..dan dia tidur dengan aku.golek-golek atas katil.dan dia selalu cakap "tatik=cantik" sambil tunjuk kat baju aku even aku pakai baju tidur yang selebet tu.huhuhu.dia dah pandai nak main nyorok=nyorok even kalau aku menyorok kat mana pun,dia mesti jumpa sebab aku dah tak boleh nak menyorok kat mana-mana.cesssss...dan..yang paling geram bila dia suka makan apa yang aku makan.dan dia perhabis semua sekali.cehhh.

cousins.

robocop




try nak buat muka ayu tapi tak jadi sebab kalah dengan gambar ni....

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

hai...nama saya nur qaireen alysha!
selamat berkenalan yawwwwwww...




No comments: