Pages

Wednesday, October 27, 2010

suka sebab terlalu suka

heyp dudes!

aku memulakan hari semalam mengenai test daddy shariman yang paling ku sayang.test pukul 9,kelas start pukul 8 dan aku bangun pukul 8.mata pun dah macam apa tah.ngantuk.ngantuk.bila test,susah jugak.entah.tengok jawapan pun masih rasa musykil dengan diri sendiri.

balik test,aku ajak kawan-kawan makan.makan sambil belajar geografi.entah apa kak teha dok tanya pasal kampung aku.aku jawab dengan muka malas.eh.....malas.orang tengah makan,ada ke patut tanya pasal kampung la,pasal jerantut la..pasal chemomoi la.kang dengan kak raudzah tanya pasal putrajaya la.kang mouja pulak masuk pasal ampang la.aku?dah rasa macam nak pelempang.boleh?hahahaha.takde.aku memang tak kisah sebab aku kan kaunter pertanyaan kat tengah-tengah kafe tu.adeh.sakit perut aku dibuatnya.

sedang termengumpat,terbercerita dan terberborak bersama-sama,entah mana datang angin meroyan,aku sakit perut pulak.nop.ini bukan nak ke toilet ke apa.ni memang sakit perut betul.tak boleh berdiri.tak boleh duduk.aku siap pejam mata.sakit.sebab terlalu sakit.bila sakit tu rasa macam nak sepak kerusi,meja tiang yang ada kat situ.eh.entah.aku pun tak tau apasal.

semua dah bising-bisng suruh pergi klinik.aku pun jalan terkedek-kedek pergi jalan dengan slow motion ala-ala matrix.dah nak menitik dah air mata aku.sempat lagi aku vomitted kat kafe.hahaha.tapi aku sopan.vomitted dalam longkang.alar.ciput je pun.tak yah nak geli sangat.haha.

biar aku simplekan kejadian aku ye.1st,doctor tu tak bagi aku cakap BM,dia suruh aku cakap BI.vervabuk la kan cakap omputih aku.entah apa aku mengarut,aku dengan dia je paham.bukan macam ayam dengan itik dah.ini dah macam burung merak dengan zirafah dah.2nd,nurse panggil nama aku dengan nama "nor aizreen".nor aizreen tu siapa?jiran sebelah rumah dia kot.3rd,bila dia dah sebut nama aku,aku follow je dia.dah tu..nampak pulak dia pegang jarum la bagai.ok.muka cool ok.panggil kjap siti nur wani.sekali dia pun penakut.ceh.tak boleh pakai.4th,doc bagi aku cuti 3 hari.diulangi,3 hari cuti.sila jeles.5th,aku bukan kena 1 injection tapi 1 ok.2 injection.lepas tu menangis.sakit la bhaiiiiii..huhuhu

diorang ni dah bantai gelak dah.lantak pi la..lepas tu,tengah sakit-sakit,senyum pulak.ada parcel.



ini la bestday untuk anak buah saya.birthday dah lepas.30th september.haha.

abah salleh agak bising tadi.asyik suruh makan ubat.adeh.kalaulah abah tahu yang anak dia macam dah lali dah makan ubat.thanks kat kak teha,mouja,kak raudzah sebab sekali serabut time kat kafe.dan thanks kat siti nur aju and siti nur wani sebab teman.dan sangat la berterimakasih kat siti nur umi sebab tolong hantar kad matrik aku.jasa kalian dikenang.






p/s: jeles bila dapat tahu mykonfaizel dapat pergi indonesia.katanya,pertukaran pelajar.eleh.kang bertukar bershopping jugak tu.sempat pesan,kalau dia dah niat nak balik bawak cewek dari sana,jangan lupa tolong bawak cowok dari sana untuk saya jugak ya!tak sempat nak ketahuan pasal dia kat sana.jeles ok.jelesssssssssssssssssssssssssss

No comments: