Pages

Friday, October 29, 2010

sedang berkabung.

bismillahirrahmanirrahim..

entry kali ini sedang dibelenggu dengan perasaan sedih,kecewa dan sedang mahu pakai baju hitam menunjukkan aku sedang berkabung.kalau boleh,nak pakai atas sampai bawah serba hitam.menangis sudah dalam kereta.hampir menangis di tengah-tengah ECM Kuantan ni.aku cuba berlagak cool.se"cool" yang mungkin.damn it.segala perkataan carutan belum terkeluar lagi.behave aieen.behave..astaghfirullahal'azimmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

ok.kalau kau call aku,nak gedik-gedik dengan aku,nak mesej-mesej dengan aku,nak ber"GPRS" ke,(eh..apa barang GPRS),nak berMMS ke,ketahuilah yang anda takkan contact dengan aku untuk satu tempoh yang aku sendiri tak pasti.

ok.biar aku berterus terang.

HANDPHONE LOVE-LOVE SAYA SUDAH HILANG.


menitik jugak air mata aku.penat dah aku cari tadi.lepas solat,terus berlari naik tingkat 3.budak lelaki yang jaga kaunter pun berlari sekali.aku rasa,dia pun kesian tengok muka aku selebet,comot dan masam ni.penat gak aku berlari tadi.dalam hp pouch tu ada duit siti nur wani aku tak guna lagi.actually,aku tak jadi nak guna pon duit dia.dengan duit aku sekali.dengan kad bank aku hilang sekali.aku cuak sebab kad bank tu.aku call bank islam service,terus terminate.aku sampai je tingkat 3,terus dah tak de.DAH TAKDE.

duit tu dalam banyak tak banyak la.ada lebih rm100++ sebab aku nak beli barang-barang keperluan aku.and..aku ada tempah something.ingat nak bayar deposit tapi dah hilang kan.sebak.sedih.dalam tu dah la banyak gambar.precious moment tuuuu..sebenarnya,susah nak cakap macam mana hilang.kang kata menuduh tak tentu pasal.kang dah la menuduh,berdosa besar pulak.aku cuma buat assumption saja.entah.biarlah.on the way balik,sempat call konfaizel and mintak dia terminate simcard nombor handphone aku.dia cakap,dia pergi esok kat celcom centre dan akan uruskan semuanya.dengar saja dia cakap,menangis sunggguh aku dalam kereta tadi.aku tak tau macam mana dia nak bagi nombor tu.ye la.nombor tu atas nama dia kan.nak tak nak,dia buat simcard baru.dah la abah salleh baru je tolong bayarkan bill aku tu.haiyyoooo..dugaan terbesar.

so,sekarang ni hati kat dalam pun dah panas.sebab kecuaian sendiri.kepada yang mengambil,baca ini.ada pesanan untuk kamu.

bismillahirrahmanirrahim..
dengan ini,saya,NOOR 'AIEEN MD SALLEH..MASIH BERFIKIRAN WARAS..

tidak akan menghalalkan segala duit saya yang kamu ambil dari handphone pouch saya.duit saya,duit rakan saya..
biar kamu pakai duit itu untuk beli segala benda,diharap benda itu akan punah serta merta sebagaimana saya menangis tadi..
tidak akan menghalalkan duit yang kamu terima sekiranya kamu jual handphone kesayangan saya itu..
dan..senang cerita,saya tidak akan menghalalkan segalanya sampai bila-bila.
SAMPAI BILA-BILA.
SAMPAI BILA BILA BILA BILA..


p/s: sedang cool.jangan tanya apa-apa.sedang ketawa untuk mereka.esok nak makan apa ya?ada sapa-sapa nak belanja tak?




No comments: