Pages

Thursday, December 30, 2010

malaysia menang aggregate 4-2.gua nak buat speech kejap.

heyp dudes!

malaysia dah menang piala suzuki.aggregate 4-2.masa aku tengok kat bukit jalil,mulut becok,tangan terhuyung hayang,kaki dah macam tak berhenti gerak,hidung dah tak jumpa oksigen nak buat pernafasan.memang sesak betul nafas aku.macam aku pulak yang main bola.ini pun cukup hayat je aku hidup ni.

ok.gua kagum dengan malaysia.aku bukan nak kutuk ke apa.tapi betul kata salah sorang DJ sinar fm: kalau kita menang,burung berkicauan.kalau kita kalah,unggas menjerit terpekik.eh.yeke unggas memekik?alah..ibarat macam tu la eh.

itu aku admit.sifat manusia memang begitu.motif: walau chelsea kalah,aku masih semangat chelsea.huahuahua.

wall fb aku dah penuh dengan status ucap selamat kat malaysia.penuh.penuh.lepas tu,aku jumpa ini.



sila perasan.ada picture badge pasal harimau malaya.

itu sedara aku yang introduce tu.aku rasa macam best,aku join.jom la join.pak najib pun dah bagi cuti.hihi



ok.aku jujurlah ni..aku jujur yang sebenarnya,aku memang tak hafal nama player malaysia ni.sejak menang vietnam,lepas tu aku tengok kat picture album homaidi,aku tetiba semangat.semangat air ke,semangat angin ke,aku pun tak pasti.sejak tu aku dah hafal nama sekor-sekor player malaysia.muahaha.

sebut pasal bola,aku nak cerita sikit la eh.family aku ni,majoriti perempuan.yang bebetul minat bola,aku,along dan abang fairuz.my 2nd brother in law.along aku ni perempuan ye rakan-rakan.kalau tengok liga inggeris,memang syok la.aku jerit,dia diam je.masa dia mengandungkan alysha,suami dia sampai terpaksa sorokkan remote tv sebab dia sanggup bangun pukul 3-4 pagi tengok bola.so,abang ipar aku risau sebab bini dia obses.dia tak nak anak dia boyish kot.tapi,masalahnya,alysha ni dah macam hantu lasak dah aku nengok.huhu.

see..aku dah cakap..aku ni memang suka melalut.

al kisahnya,lepas aku dah hafal nama sorang-sorang,aku dah macam adore la kan kat diorang ni.cuma,nombor jersi aku tak hafal.muahaha.

tengok norshahrul idlan talha,aku baru nak ngorat.tup..tup..dia dah kawen pulak.ces..

safiq rahim?aha...boleh la.hahaha

finally,sedang pulak aku fokus kat safee sali,terganggu kejap.borak-borak dengan adam.

eh.busu rasa,hensem jugak safee sali ni kan?

haah.adam pun rasa macam tu.

wow..badan dia tough.geram.geram.

mak dia bagi makan dedak tuuuuuu....

ok.bagi dedak..*speechless*.aku tak suka cakap dengan anak buah aku yang sekor ni.huhu.jiwa den boleh hancus.






tengok khairul fahmi,aku baru nak tackle.tak sangka ramai peminat.lagi tak sangka tu,dia dah awek.awek dia siap buat blog la cerita pasal si khairul fahmi ni.aku tahu pun,dari fb sebab member aku post.hampagas sungguh.aku baru nak usha line,dah kene reject buta-buta je.aku tak nak jadi follower awek dia.kang aku frust.tak mau.tak mau.hahahaha



so,back to basic:


tak pe la.ngorat anda sorang je la eh.huhu.nak ngorat pemain bola,rasa macam diorang tak nak layan je.huhu.




/s: alhamdulillah.kaki abah salleh dah beransur pulih.tolong doakan.doa dari kawan-kawan penting untuk aku juga.huhu


kejap.aku ada pesanan untuk anda.....


saya juga melakukan kesalahan.beringat-ingatlah kita ye...








No comments: