Pages

Tuesday, December 28, 2010

entry kepam.orang malaysia pun hebat la

heyp dudes!

yes.entry kepam sudah datang dah.entry kepam sudah datang!lama pendam-pendam.tak tahu macam mana nak taip.eh.ok..malas nak havoc sangat kan.muahaha

ok.pada tarikh dua puluh enam haribukan dua belas tahun dua ribu sepuluh,aku dan nita selamat dah sampai ke bukit jalil.untuk apa?untuk jumpa pak jalil ke ape ni.arghhhhh...ok.tengok bola ok.BOLA.saja nak highlightkan sebab semangat kan..nak ajak akmar mia ni tapi aku tau dia mesti tak leh pergi punye.sory ya babe.aku ajak ca..aku ajak la sesapa yang aku rasa boleh diajak.nak ajak budak laki,aku tak rapat mane pun.harapkan ikhwan berhayun tu je la.tapi beliau nak ke bali pulak.nak tackle awek sana.tapi..tapi..tak dapat angkut balik sini.tak berminat kotttt.hahaha

suasana.memang best.meriah.

suasana 1: nak dekat-dekat maghrib.dengar 2 makhluk aneh jerit-jerit.

ha...jaga-jaga..jaga-jaga..semua orang masuk ikut depan!

masuk depan takpe.jangan masuk belakang.bahaya.

BAGERO.sempat lagi kau nak berlucahan di tempat awam.sula kang!

suasana 2:

arghh..bagi la bola kat kunalan tu..kat kunalan..sebelah kanan tuh!

macam mana kau tau tu kunalan?

sebab dari jauh dah nampak kulit dia yang paling gelap.

*takpe kunalan.apa pun kulit awak,saya sayang awak.sebab awak main bola hari tu,memang superb.*

suasana 3:

arghhhh..rambut merah ni main macam hampeh la.

bukan.rambut dia ni macam ayam la.

arggghhh..tolong la jangan main macam ayam boleh?

siapa yang ayam?muahahaha


suasana 4 kat LRT.*nak balik dah ni*

*sesak*.berebut-rebut..ada sorang budak lelaki bagi kitorang masuk LRT dulu.

eh.baik betul budak lelaki tu.bagi kita naik LRT dulu.

haah.memang baik.

aku tak cam muka dia la.

eh.aku cam.cam sangat muka dia.

kacak ke?

tak lah.manis je..

kau sempat cakap terima kasih tak?

tak sempat.arghh..tak sempat nak mintak nombor phone.tak sempat nak kenyit mata.arghh...semua tak sempat.

siapa yang gatal ni?

susana 5: sambung balik cerita tadi.tak habis lagi la.

tadi aku nampak kau macam bola.kene himpit kiri kanan.terkepit-kepit.

takpe.sikit je.aku boleh survive lagi.nasib baik ada beg sandang kau ni.jadi protector aku kat bahagian belakang.takdela nak sentuh-sentuh sangat.bahagian depan,aku protect dengan botol air.kalau ada yang berani,sula guna botol air.

tapi..kau memang macam bola.

badan aku bulat.seba tu nampak macam bola.tapi yang tu aku tak kisah sangat.

apasal?

susah jadi orang pendek ni.

ngape pulak nye?

segala jenis nafas aku bau hari ni.

huhuhu.

suasana 5:

 pukul 12.01 tengah malam.aku dah sampai rumah.

eh.kejap nye anak mak dah sampai rumah.mak ingat kau balik dalam pukul 2 pagi.

kira ok lah ni.nita pun nak balik cepat.taknak family dia risau.

best tak?

tak best sebab tak sempat kenyit mata kat mamat yang tolong aieen kat LRT tadi..arghhh...frust!

*%@^$!*%@(!%(%@*((@(~.*mak aloha buat muka tak puas hati,dahi berkerut,terus terdiam.*.hahaha











tiket rm30.1 gol-rm10.3 gol=rm30.berbaloi.tapi,bila fikir balik,tak de nilai untuk setiap gol tu.terima kasih malaysia!3-0 tu derrrr..siapa nak bagi?



penyokong malaysia pun satu...jangan nak cetuskan perbalahan lagi.ejek-mengejek pulak dengan indonesian.tak patut.tak patut la cenggitu.

best sebab dalam LRT,semua pakat-pakat nyanyi lagu patriotik.seronok.itu yang aku bau nafas semua orang tuh.




3 comments:

nunama said...

ahhh! jeles!
hahahaha. kita jerit2 kat rumah je.
hehe. :)

aah. xpatut ejek-mengejek.
ejek mengejek amalan kurang mulia.

isyh! nape x smpt tnya nama? haaa! ingt muka dia kan? pelagi, draw jelah. hahaha

miss aieen said...

bell...best gile gi stadium tu.ramai2 tengok.penyudahnya,kite demam sebab banyak jerit.hahahaha..

hampir gak la pasal ejek-ejek tu.childish

rak sempat nak draw sebab mmg tak ingat.just nak cakap terima kasih.huhu

miss aieen said...

bell...best gile gi stadium tu.ramai2 tengok.penyudahnya,kite demam sebab banyak jerit.hahahaha..

hampir gak la pasal ejek-ejek tu.childish

rak sempat nak draw sebab mmg tak ingat.just nak cakap terima kasih.huhu