Pages

Saturday, December 18, 2010

memasak.

heyp dudes!

aku kadang-kadang rajin memasak.selalunya,masak.tapi masak macam tu je la.ala-ala nasi koboi gitu.parents pun jarang ada rumah kan.so,kemalasan untuk masak,sangat tinggi.huahuahua.

duduk rumah,apa lagi yang boleh buat.berdandan sendiri.ke hulu ke hilir dengan muka bajet comel.duduk rumah,aku suka lepas rambut.means,aku suka tak ikat rambut.unless kalau kemas rumah atau memasak.sebab aku nak rambut aku rasa sihat dan selamat.sebab,dekat hostel,jarang dapat buat macam ni.

tahukah anda kalau memasak dengan mak aloha di dapur dikira satu malapetaka untuk aku?sebab......mak aloha ni cerewet pasal kebersihan makanan okkkkkkk.

masak ape tu?*emak menegur anaknya*

papadom,kentang goreng cili api,ikan sambal.asam pedas yang mak masak tu ada lagi.ain panaskan je la eh.

kau rasa,kau cantik ke lepas rambut masa memasak kat dapur ni?*emak senyum*

*terkedu.terus ambil getah rambut depan tv*

kalau la aku ada keberanian.nak je cakap,'iye mak.anak mak ni memang cantik kalau lepas rambut.macam rapunzel.rambut mak tak de macam rapunzel kan?'.muahahaha.

tak pe la mak.kami sayang mak.haha


budak gemuk pakai long dress.mengigau.itu baju konfaizel belikan!
nasib baik muat tauu.=="


motif bermonolog: sedang berfikir nak potong rambut ke tak.selalunya,new year,new hair style.tapi kali ni,macam sayang pulak.







2 comments: