Pages

Friday, February 11, 2011

muka selebet tapi mulut wangi


heyp dudes!

hari ini gua letih.penat.sumpah penat.

ada program under persis.

maksud PERSIS=pembimbing rakan siswa.gua memang siswa yang lebih senang dipanggil siswi dan yang pasti bukan kiwi.gua tak tahu kalau-kalau gua ni layak ke tak nak jadi advisor ke apa.hal gua pun kengkadang celaru.argghhh..program tu macam agak luar jangkaan gua sebab gua tak expect ramai cenggitu.gua punya turn jaga booth dari pukul 2 petang sampai pukul 5 petang.tak lama.tapi seronok.gua sempat bisik kat lubang telinga siti nur aju:

gua rasa,takde orang nak datang ni,time petang cenggini,mesti ramai tidur.macam kita!golek-golek atas katil sambil tengok cerita kungfu.*muka gua penuh konpiden*


tapi tetiba macam ramai pulak orang.gua layan.banyak la permainan yang kaunselor UMP sediakan.gua?sediakan perut je.muahahaha.lu bayang sikit la..orang punya la ramai.gua bebel sikit je.tapi dahi gua peluh.tangan gua basah.belakang gua lenjun.lepastu,UMP support makanan.dengan bihun la.dengan nasi lauk ayam la.dengan donut la.dengan air oren la.siap dapat aiskrim walls kaler hijau tu.tekak gua tak macam kembang kuncup pulak kan..argghhhh..makanan peberet gua tuh.oleh sebab gua dalam keadaan menjaga makanan,gua tahan nafsu.gua urut pipi gua sambil usik perut sendiri,

sabar aieen..sabar...kau tu dah gemuk.jangan nak gemuk lagi.arrgghhh..*gua nak bunuh diri*

gua sempat la involve sekali semua program yang PERSIS buat.salah satu:

IGB=inventoru gaya bercinta.

gua dapat result best.gaya bercinta gua adalah pengorbanan.walaweh!!macam hot stuff giler tuhhh.

after setel semua,zila dan mira jemput gua dan kengkawan gua pergi kuantan.niat kat hati tak nak shopping.tapi gua TERbeli satu helai shirt,2 helai selendang.sebut pasal selendang,gua try la cari selendang yang tak pernah orang pakai.jenis yang aneh.sebab,kang pergi mana-mana semua selendang sama.gua pakai spect.susah sikit nak pilih.so,terpaksa pilih bebetul.

arrgghh..kat kuantan ni agak mahal la kalau nak dibandingkan kat KL tu.kerek gila owner kedai tu.gua tawar-menawar harga,dia tak nak jual.gua blah,sempat pujuk gua.nasib baik zila dan mira ada.muka masing-masing dah macam terbakar dah.muahaha.




selendang tak gosok.muka selebet.jerawat banyak.hidung bangkit.badan takmandi.bibir hot macam angelina jolie.walaweh!

perut gua ni aneh sikit.asyik sakit je.gastrik la kengkadang.sekarang ni gua try lebihkan sayur,protein.joging pun ada la dalam 4 kali seminggu.tu belum campur jalan,joget,lompat kijang,lompat tapir,senyum harimau.untuk dinner tadi,gua ambil yogurt free fat.makan kerang rebus dan sayur kailan.gua jeling nasi sebelah,SUMPAH SEDAP GILA.dah la dengan ayam masak merah+kailan ikan masin.gua pandang depan tengok mira dan zila,SUMPAH GUA RASA NAK MELANTAK SEKALI.tapi..gua tahan nafsu makan gua.arrrggghhh...seksa betul.esok kalau gua mati sebab tak makan kuey tiow goreng,jangan terkejut eh.gua minum air mineral botol besar dalam 2-3 botol.dah tak malu nak heret botol besar-besar tu pergi kelas.gua buat muka selebet,mesti diorang tak sampai hati nak tanya gua:

lu takde rasa ke nak bawak air besar macam tong gas?arrggghhhh...


p/s: tadi gua pakai bracelet yang konfaizel kasik.sayang betul nak pakai.haish..asyik baca diari islam tu.senyum sokmo!


p/s/s: gua takut nak bercerita lelebih.gua risau.harap berhati-hati.gambar pun tak boleh nak kepoh sangat.


No comments: