Pages

Monday, February 14, 2011

pain.again

heyp dudes!

hari ini gua sakit perut sangat.makan nasi+ikan goreng+telur asin (kongsi dengan siti nur aju)+sayur salad.lepas makan,sakit perut gila gua kali ni.entah la.siap dengan muntah.entah pape.makan pil cik kit te on *tak tau eja.jangan gelak*.minum air asam jawa.muntah balik.entah pape.

jumpa doc,doc suruh pergi jumpa pakar.tengok perut.doc tu lelaki.gua segan.gua panggil wani ajak teman.punya panjang syarahan pasal perut doc tu sediakan.yang penting,dia suruh gua pergi jumpa pakar,lepas tu,kena masukkan kamera sebab takut usus dan perut gua problem besar.probability untuk dapat kanser kolon ada.doc cakap,gua punya asid perut tu di panggil hyperacidic kot sebab asid perut terlalu kuat and kerap dirembeskan.gua pun tak paham sangat sebab dah lama tak belaja biologi.

*tunduk lantai*

sekarang gua menaip pon,perut gua still sakit lagi.tapi gua tak tahu nak mengadu kat siapa.sebab gua rasa takde siapa boleh tolong gua sebab benda ni sakit yang tak nampak.perut pedih.dah lama tak rasa macam ni.

*pandang lantai lagi*

esok cuti.rabu tak de kelas.khamis pun ada 1 kelas.rasa nak balik KL.nak pergi HKL tapi takut menyusahkan mak aloha dan abah salleh.gua dok diam-diam kat sini je la eh.

kat klinik tadi,gua timbang berat.ada la kengkawan cakap gua dah nampak susut sikit.*senyum sambil kembang hidung*.yang lawak,ada jugak kengkawan yang musykil siap cakap gua ni ambil ubat nak kurus ke.meh sini gua cakap, GUA TAK AMBIL PIL KURUS OKAAAYYYYYYYYY.haha.yang penting air mineral jenama cactus tu kena minum antara 2-3 botol sehari.tadi gua lambat ambil lunch sebab abah salleh tak masukkan duit lagi.takkan nak pinjam dengan kengkawan?malu la.gua dah naik segan.bukannya gua diet tak makan lunch.gua tak pernah nak skip lunch tauuuuu.itu gila namanya.huhu.so,gua korek sikit-sikit duit kat dalam purse coklat,ambil duit syiling,beli kat kafeteria kesayangan UMP.*sejak semester ni,ni kali ke-4 gua jejak kaki kat kafe*.

gua usaha nak kecikkan bontot  pinggul sebanyak mungkin.lepas tu nak kecikkan lengan.grrr...payah betul.gua main basketball sampai tergolek-golek.banyak gelak.banyak peluh.gua letih main bukan sebab main basketball tapi banyak gelak.tetiba gua nak riak....gua agak hebat bermain basketball.*lubang hidung sedang tinggi*.thanks siti nur aju,siti nur wani,siti nur mouja for wonderful day.much love for you guys!




ini gambar dulu punya cerita.

tadi gua timbang kat klinik.turun 3 kg untuk 3 minggu.boleh tak gua nak joget-joget??

risau naik berat lagi.*berhati-hati*

thanks to friends esp aju,wani,mouja,kak teha,kak raudzah,zila,nana sebab selalu bagi semangat.

*senyum*



2 comments:

ORIKAMI. said...

nak personal trainer???? ^_^

miss aieen said...

awak hebat ke nak jadi personal trainer ni?lalala