Pages

Tuesday, February 15, 2011

adeh.letih nak layan orang lain



heyp dudes!

ni nak cerita ni.aku baru balik dari astaka.baru balik dari tengok konsert inteam+ustaz azhan.act,aku memang tak kenal ustaz azhan ni..*naif*.but,bila tengok dia,meremang bulu tengkuk.insaf.

ini pun aku pergi sana hasil dari pujukan siti nur wani.hihi.teringat pulak zaman sekolah rendah.high school bouganville.*sek.men.sungai kertas*.hahaha.

tertanya-tanya dan terfikir..mana agaknya group nasyid time sekolah dulu eh?

asri?
ashaari?
ezewan?
ilmi?
kamil?
bro rozaimi?
bro amin?
bro izwan?

where're them?

antara suara yang sedap kot dulu.haish.rindu pulak nasyid zamn sekolah.*sigh*

bila in-team nyanyi lagu nur kasih,insaf kejap.betul-betul rindu zaman sekolah.alahai.......kalau boleh,nak teriak kuat-kuat.

IN TEAM!!!I DO LOVE YOU ALLLSSSSSSS..HAHA.ok.gedik.

tadi,seorang sahabat ada explain kat gua something.gua diam.gua dengar.gua simpan.gua harap gua diam sebab gua takut mulut gua yang mengganas..gua harap,muka gua tak berubah.gua pendam selagi boleh..grrr....marah ni.benda dah takde apa-apa,lagi nak panjang-panjang.kenapa macam tu eh?

kita buat baik,salah
kita tak buat baik,salah
dah tu,manusia ni apa sebenarnya??
nak kena belasah ke?
nak kena penampar ke?
sikit-sikit,nak cerita buruk orang lain.
sikit-sikit,nak kata orang ni selalu buat tak baik.
dah tu,awak baik sangat?
sikit-sikit nak salahkan orang lain.
sikit-sikit nak tuduh orang lain.
gua bosan la.
lu ada kain,lu jaga tepi kain sendiri.


arrggghhhhhh..

gua pulak yang kesian dengan member gua.alahai................

malam ini: gua sedang senyum je ni.gua pelik,makin kita sabar,makin melampau pulak kan.

makin kita diam,makin aneh pulak.

gua pun takpaham.

yes.i just shut my mouth.

mentang-mentang gua ni tahu gelak je,tak reti nak marah,tak pandai nak benci orang,tak pandai menengking tak tentu hala,tak pendai nak jeling-jeling orang,tak pandai nak mengadu kat sesiapa.....

lu nak main kasar ye.


dont try me.because i have my bad side too,hun.



tak perlu nak cakap apa-apa.


BEING A STALKER SHOWS THAT YOU ARE  A LOSER.







No comments: