Pages

Saturday, February 19, 2011

saidatul akmar

heyp dudes!

sejak dua menjak,tiga menjak ni,gua perasan something dalam facebook gua.

bila ramai orang yang gua tak kenal dah mula menonjolkan diri,gua dah jadi macam tak senang duduk.

rupanya,memang ramai.

polan binti si polan ni gua tak kenal

fulan bin so fulan ni,gua tak berapa kenal.

so,gua ambil kepututsan nak remove.

so,tetiba jari gua tertekan word "unfriend"

salah ke?

tak kisahlah kalau orang kata gua ni sombong ke apa.

gua dah fobia nak kena kali ke lapan belas juta kali.biarlah orang kata gua sombong,taik hidung masin,gigi rongak,pendek,hidung bangkit,muka jerawat.gigi kuning,badan gemok gedempol.

biarlah.janji gua berhati-hati.

since dari minggu lepas gua perasan member-member gua yang dari sekolah,junior sekolah,status semuanya macam nak memaki orang.

gua pun tak paham kenapa.

boleh tahan juga carutannya.

tak kira la lelaki ke,perempuan ke,semuanya lepas marah melalui status.

sebenarnya.....disebabkan status la hubungan persahabatan renggang,putus saudara,hampir putus nafas.

kengkadang gua pun macam tu.nak lepas tekanan.lu pun macam tu jugak kan?

status di facebook tu sebenarnya menjahanamkan persaudaraan sesama islam.masih tak perasan lagi?

semalam,gua berborak dengan saidatul akmar,sahabat sekepala,semangkuk,secawan,sebengong dan segila gua.

dia cantik.gua panggil dia,"hot stuff".muahahaha.dan lepas gua gelar dia "hot stuff",terlayanglah perkataan "bodo" di telinga gua.*gua gelak*

kalau naik karisma dengan gua,dia suka peluk gua.main lemak-lemak gua kiri dan kanan pinggang gua.lepas tu,mesti gua dah tak dapat nak tackle mamat rempit kat sebelah gua yang lebih kurang sama hidung bangkit macam gua.arrggghhhhh

mesti mamat tu rasa gua dan sai ni gay.errr..bukan..lesbian.jatuh saham gua.arrggghhh..

tapi takpe,saidatul akmar memang pasangan lesbo terbaik untuk gua.hihi.*tunduk lantai*

dia gila.kengkadang gua pening layan dia yang gila.sebab dengan gua sekali akan jadi gila.demmmmm..

dia mengingatkan gua tentang 1 persahabatan yang kukuh akhirnya jatuh.

dia bercerita satu  persatu.mahu ambil pedoman.

gua pesan kat dia,status aneh itu sangat berbahaya.terlalu mengaibkan orang lain.

kesannya boleh membunuh semua.

status memang boleh menjahanamkan sesuatu hubungan.

gua ngeri.sai pun ngeri.

semalam,tetiba je dia cakap kat gua:

'aieen,gua sayang lu.

gua tak sempat nak cakap apa-apa.terkedu.

babe,gua pun sayang lu.


babe,lu simpan rahsia gua ketat-ketat ok.gua doakan lu pilih lelaki yang terbaik untuk diri lu.lu juga punya hak untuk bahagia.sorokkan semua kesedihan.selagi mungkin.sebab,esok lusa lu pun akan bahagia.(~.^)




1 comment:

amoi_dulli said...

hey dear.. hw r u feeling nw?

well.. psl status 2.. mmg dat is d biggest thing yg slalu porak perandakan frenship org.. u knw rite?

hmm. da la. abaikan. u take gud care of urself ya..