Pages

Thursday, February 17, 2011

urin



hai..nama saya aieen kacak.

tadi gua pergi HKL.perut gua buat hal.sebelum pergi HKL,gua sempat breakfast.makan roti,air soya,aie suam.gua dah makan ubat tapi still sakit.abah salleh angkut gua pergi HKL.

sampai kat sana....

hurm.malas nak cerita lelebih.harap lu paham la sebab government kan.dah macam ape dah.abah salleh gua pergi dengan harapan,balik dengan tangan kosong.yang pasti,gua kena jumpa pakar gastro awal bulan 3 ni lagi.yang paling gua terbakar tu,janji dengan patient pukul 8 pagi.masalahnya,dah pukul 930 pagi pon,batang hidung doc takde.pelik kan?haish.gua tak dapat nak jumpa doc tapi perut gua sakit.

abah salleh suggest gua pergi wad kecemasan tu.gua menangis taknak.sumpah gua menangis.berapa kali gua pergi sana tapi sekadar tahan sakit gua je.last gua masuk,time raya hari tu.nurse tu cucuk dengan jarum besar.letak ubat dalam tiub.salurkan air.sakit.gua dah tak nak rasa sebab dah selalu sangat gua rasa.paling koman pon,mesti gua kena injection.

gua nangis.gua taknak dah kena cucuk jarum padahal gua tak tau apa yang gua sakit.*sigh*

mak aloha, abah salleh decide pergi tanjung karang.

but,tak boleh buat.than,gua kena scan.dah macam nak tengok baby dalam perut pulak.kalau la scanner tu boleh scan berapa tebal lemak guaaa..........errrrr.....ada cecair apemenda tah dia letak atas perut.gua geli.dah doc tu lelaki.segan gila.

then,gua kena buat ujian air kencing.*padahal,gua baru je melakukan proses buang urin tu tadi*

gua pergi toilet dengan harapan dapat menadah urin.tapi sikit je.memang sikit je yang gua ada.abah salleh suruh gua teguk air botol 1.5 liter tu.memang kembung perut gua.gua tunggu je depan bilik doc dengan harapan gua dapat la nak terkencing ke ape kan..tapi..

nurse india yang comel-comel tu datang hadap gua.

adik,you dah pergi toilet?dah kencing?

belum kak.saya tak boleh nak keluarkan dah.ni ade sikit je.

*dia selamber amek bekas urin tu sambil goncang-goncang,gua terkedu.*

adik,ni mana cukup nak buat test.you kena keluarkan lagi banyak air kencing urin.ni.*malu nak sebut air kencing.tak sopan*

kak..sabar la kak.dah penat saya tadah dari tadi tapi memang tak nak keluar apa-apa pun.

*ada la dalam 5 kali dia jenguk gua.dok sibuk tanya pasal urin gua ni.sumpah gua segan*

bukan nurse tu je,doc pun tunggu.parents gua pun tunggu.gua sampai pujuk usus kecik gua.senang cerita,memang semua orang sedang tunggu urin gua.best kan?

usus..lu tak yah la main-main.kat rumah,banyak je urin kau nak keluarkan.ni apasal kau tak nak tolong aku keluarkan urin ni?aaarrrggghhhh..

tetiba je gua rasa urin gua sangat famous untuk hari ini.muahahahaha..semua orang dok tunggu kuantiti urin gua sebab nak buat lab test.hahahaha.

malas nak cerita lagi.kang cakap gua ni perempuan pengotor pulak.arrrrghhhhhhhh

kesimpulan: yes.kat dalam usus gua ada luka.dinding perut nipis.gua kena berpantang besar mulai sekarang.tadi kena injection.menangis gua dibuatnya.lemah betul badan gua lepas injection.gua asyik tidur dari pukul 1 petang sampai pukul 7 malam.ubat tu buat gua nak tidur.sakit.gua dah tak nak kena cucuk ke apa.haish.

sambil menaip ni pun,perut gua sakit lagi.*sigh*.terfikir nak postpone untuk semester ni sebab sekarang ni gua tak boleh fokus dengan pelajaran gua.









No comments: