Pages

Wednesday, February 16, 2011

luka

hye..nama saya aieen kacak.

tadi saya naik bas.instant ticket.thank god sebab dapat tiket.
alhamdulillah.
belum sampai tol gambang,aku dah lena tidur.*sakit kepala*

sepanjang dalam bas,perut still sakit.dah makan roti+air suam.
menyucuk-nyucuk.menangis lagi.
tak tau la kenapa kali ni teruk sangat.
*sigh*

terjaga tidur bila bell call.
dia dok tanya macam-macam pasal gua.
terharu sebab dia still ingat gua.

dalam bas,pasang lagu bruno mars.
just the way you are.
grenade
menangis sebab gua sakit perut+teringat encik konfaizel.
meleleh airmata.
cengeng kan?
zzzzzzzzzzzzzzz....

bell cuba buat gua tenang sikit.
lagi gua bercerita,lagi gua nak nangis.
gua tahu dia risau tapi gua tak smapai hati nak cerita lebih-lebih.
sedih.

pergi hospital.rasa macam nak mencarut je
gua dah cakap yang gua dah lunch
tapi perut gua still sakit.
dah makan ubat.
awat la medical assistant tu tak caya gua?
asyik bagi ubat air je.
siap cakap:
tunggu najis awak dah berdarah baru saya transfer awak ke pakar gastro.

kenapa takcakap:

tunggu awak mati dulu baru saya transfer pergi pakar.demmmmm

dia ingat gua main-main ke.
gua dah makan tapi still sakit lagi.
hadoi.
menitik air mata gua memalam cenggini.
sakit sangat.
gua tak tipu.
*sigh*

nak pergi endoscopic by government,memang la macam nak pengsan
kos untuk private hospital for endoscopic,3K.
mahal kan?gua dah naik segan nak nyusahkan mak aloha,abah salleh
gua belajar,100% guna duit parents.
sampai satu tahap,gua memang segan nak biarkan parents gua habiskan duit lagi untuk gua.
abang ipar gua pernah kena endoscopic
dan gua tak suka nak dengar endoscopic ni.
yang pasti,dia cakap:

sakit macam kena sula.
demmmm

gua takut.
*menangis*
kenapa gua asyik sakit?

pssttt....nak pesan untuk diri sendiri.orang yang kita harapkan,percaya itulah yang tersangatlah bahaya.
*berhati-hati*


















1 comment:

bell said...

aisyh. melampau. boleh pula kata gtu ek? Astaghfirullah.
Mengucap panjang. Kalau kita, menangis dah kot. huhu.

if anything, just let me know k.