Pages

Sunday, March 6, 2011

best sangat manja dengan emak walaupun umur dah 22 tahun.



ok.fine.betul.dah kembali sihat.tergelak-gelak,tergolek-golek.seolah-olah tak fikir masalah.
bak kata mira,

kau dah sampai UMP,baru fikir masalah ok.
baiklah cik mira.

itu adalah ayat paling cool.PSM tak buat lagi.aku tak nak fikir even aku tau itu hidup dan mati.jiwa kena kental.kalau dah sampai UMP,aku janji,fokus 180%.tapi..itulah ayat yang paling cool.muahaha.

hari tu,mak aloha terjelepok jatuh terduduk kat tepi katil.jangan risau.mak aloha takkan jatuh punya.anak dia masih ada untuk bantu.
cuma,tak tau nak buat apa bila mak makin risau.anak bongsu dia tak banyak kerenah.tapi sakit datang menjengah.bertubi-tubi.nak salahkan siapa?zahiril adzim?

sebut pasal si hero yang sorang ni,terasa nak joget-joget.ok.betul.dah jatuh cinta kat dia.sahabat yang sorang tu tulis di wall,dibalas pulak.boleh aku pengsan?yes.aku dah koma.takde pengsan-pengsan.pernah baca blog dia?sumpah cool.sila taip do google ok.dia tak kacak.dia cool.dia tak jiwang,tapi ayat dia cool.ok.kalau ada lelaki muka innocent,buat ayat manis,orang dah tak pandang.ini ayat tak manis,tapi cool.argghh..tolong la paham ke"confuse"an aku.

back to basic.tajuk asal.see?melalut tu perkara lumrah.hate

sekarang,badan diserang virus demam,badan gatal-gatal.sumpah.tak tipu.tidur tak lena ok.agak sadis.kaki sakit.tapi mampu ketawa.normal bagi perempuan gagah perkasa macam ni.

pergi klinik,doc cakap virus ni lebih kurang demam campak la.semua orang benci chicken pox kan?so do i.but,aku pun tak faham dengan virus ni.yang pasti gatal-gatal

muka mak aloha,abah salleh,along,angah macam risau.tapi,aku tak suka buat orang susah hati.mak merungut dalam hati mungkin.

lepas mengaji waktu maghrib,aku datang kat mak.mengadu sebab badan gatal-gatal.aku tarik kaki seluar atas-atas.eh..atas sangat ke?ah..atas la jugak kan.hidup di rumah,tiada istilah berseluar panjang sebab aku bukan penggemar seluar panjang.aneh?tak lah.cool apa.macam zahiril adzim.

mak tarik kaki aku.urut.guna minyak yang atuk said buat sendiri.kata mak:

mana tahu,kalau tangan mak sapu minyak kat badan kau lebih sihat.

demm..i hate that.malu la.mak sapu minyak.badan bertukar jadi berkilat.berminyak.hot ok.badan minyak-minyak ni buat kita jadi seksi kan?


ok.aku terharu.terpaksa letak kaki sendiri atas kaki mak.dan aku terpaksa ampuh sendiri kaki aku sebab takut kaki mak sakit.aku tengok betis aku sendiri.apasal betis mak aku putih?entahlah.dan aku rasa,betis aku makin mengecil.aku ukur.owh.memang dah makin mengecil.mak tak suka anak dia kecik sikit sebab sakit.tak elok.

mak urut slow-slow.kalau angah,anak gajah mati pun boleh hidup balik.suami dia yang badan macam vin diesel pon tak tahan,apetah aku wanita yang jiwa halus?sakit ok.sakit.angah ganas.mak tak ganas.

badan dah kurang gatal-gatal.ajaib kan tangan mak tu?

kalau aku akan melahirkan anak,means anak sendiri,dan kalau aku perlu minum air kaki mak sendiri,sumpah aku akan buat.sebab aku tahu semua mak memang ajaib.

p/s: badan masih gatal


when i put my profile picture's alone,smile to you,engaged with my true best bestie,doesnt mean i'm single without taken.

women: they should be respected,protected and loved

No comments: