Pages

Monday, March 7, 2011

dah muat



demmmmmmmmm..eh.perlu ke cakap macam tu?astaghfirullah.marilah kita memulakan hari dengan perkataan bismillahirrahmanirrahimmmmmmmm..

ok.nak riak,berlagak,berlagak nak mati.boleh kan?

baju kurung 4 tahun lepas,sudah kembali muat!!!

demmmmmmmmmm

ini memang buat aku lompat-lompat.semalam aku ada mintak tolong kat ikhwan.mintak tolong something.terpaksa mintak tolong.dan aku terpaksa pakai baju kurung.jeans,tak boleh pakai.sebab lobos.oh maybe kena beli yang baru kot.tapi peha dan lengan still besar lagi.huhuhu.tak best.

aku memang suka baju kurung.ok.semalam pakai baju kurung.dan semalam gatal tangan mengambil baju kurung di rak baju.dan semalam tetiba muat.ok.dah tak nak buat muka riak.




ada cerita di sebalik baju ini.beautiful memories.
angah beli kain di bandung.hard pink.cantik.
mak belikan kain untuk dibuat baju ni di tangkak.
aku pakai baju ni masa matrik.
sayang sangat baju ni sebab favourite color.
pink ok.pink!lepas tu pakai tudung putih.ok.tak comel.
baju ni baju yang digunakan untuk ngorat konfaizel dulu.
dulu la..dulu..ingat senang nak ngorat dia??haha
dating pon,pakai baju ni okkkk.
outing pon.arghhhhhh
suka pergi kelas dengan baju ni.
dari semasa ke semasa,tak muat.
tang kat pinggul,selalunya tak muat la.
hari tu aku try,langsung tak muat.TAK MUAT.
nak pakai kain pun,langsung tak boleh kancing.
nak pakai baju pun,langsung tak boleh nak sarung.
memang sedih sangat.baju yang kita suka,tak boleh pakai.
sekarang dah muat.yeay!!
memorable.baju ini memang bermakna masa zaman matrik dulu.sangat.
sebab tu aku excited.gedik ke?tak kan?
now,nak pakai baju ni pergi kelas di UMP pulak.
tak sabar!


ikhwan..malu tak jalan dengan aku?tak kan?aku best kan?haha.

ok.aku lapar.makan kat titiwangsa.kedai char kuey tiow yang besarrrrrr tu.penat cari.entah apa-apa.tapi memang sedap pun.dan..satu conversation menarik berlaku.

ikh,perempuan pakai selendang,lepas tu ada reben besar kat tepi,kau rasa cantik tak?

tengok pada orang.*muka fokus pada kuey tiow.*

kalau awek kau pakai,kau suka tak?

*geleng kepala sambil fokus pada kuey tiow*

tak best kan kalau cakap dengan orang yang sedang makan?terbantut aku nak tanya lagi.ceh.


no,aku pun tak tau nak cakap macam mana sebab ni first time aku tanya lelaki macam tu.aku tak tahu sebagai lelaki apa yang dia sedang fikir.but,aku dah dapat satu gambaran aneh kat situ.walaweh.aku tak pernah tanya encik konfaizel dan aku pun tak tahu macam mana nak tanya.huhu.sebab aku takut jawapan yang dia bagi.hahaha.












No comments: